Quote (The_Sigan @ May 24 2012 09:13am)
alt for meget

men synes ellers de
nye afsnit er lidt dårlige til forhold de gamle

eneste fede ting ved de nye er deres art er blevn bedre efter de starte med at animer det på computer ^^
hehe ja det nok rigtig nok

men jeg ser det sq også for meget hehe ;D men der er fed morale i historierne der er med det synes jeg er det fedeste hehe

+ de sviner folk for grovt
This post was edited by MischaDK on May 24 2012 02:18am