d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Her Nogle Drenge?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 01:16am
eller er vi kun piger :wub:
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
May 24 2012 01:31am
girls are bad mkay.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 24 2012 01:53am
Code
Birthday: 30 Jan 1992 (Female)


sup
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 24 2012 02:04am
Quote (The_Sigan @ May 24 2012 08:31am)
girls are bad mkay.


der er vidst en der ser south park ! :) hehe
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
May 24 2012 02:13am
Quote (MischaDK @ May 24 2012 10:04am)
der er vidst en der ser south park ! :) hehe


alt for meget :P men synes ellers de nye afsnit er lidt dårlige til forhold de gamle :( eneste fede ting ved de nye er deres art er blevn bedre efter de starte med at animer det på computer ^^
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 24 2012 02:17am
Quote (The_Sigan @ May 24 2012 09:13am)
alt for meget :P men synes ellers de nye afsnit er lidt dårlige til forhold de gamle :( eneste fede ting ved de nye er deres art er blevn bedre efter de starte med at animer det på computer ^^


hehe ja det nok rigtig nok :) men jeg ser det sq også for meget hehe ;D men der er fed morale i historierne der er med det synes jeg er det fedeste hehe :) + de sviner folk for grovt :P

This post was edited by MischaDK on May 24 2012 02:18am
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll