d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Løbe Musik. > Hjælp Mig :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 23 2012 12:23pm
Ja, som i måske kan regne ud, vil jeg godt have hjælp til at finde noget musik jeg kan løbe til.
Da jeg ikke har dyrket sport i snart et år, pga en knæ skade, med 2 operationer.
Har ingen ide hvilken genre, så i må bare fyrre løs med det musik i nu høre, når i er på en løbe tur. :D

På forhånd, Mange tak ^^
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 23 2012 01:05pm
Kan godt lide at hører Judas priest, Rage against the machine etc. når jeg løber.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 23 2012 01:09pm
Drums n base er nice synes jeg :-)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 23 2012 01:27pm
Quote (JVL @ May 23 2012 02:39pm)
Drums n base er nice synes jeg :-)


Drum n Bass er helt klart favorit når man skal brænde energi af, syntes også at en omgang god metal kan gøre underværker, som Exiter selv siger, rage against the machine er nice..

Jeg tror det er en smagssag og det kommer helt an på hvad der motivere dig bedst..
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 23 2012 03:03pm
Punk. Altid. Hele vejen.
Eller i hvertfald noget i den stil. Til en god workout passer sådan noget som xLooking Forwardx perfekt.
Ska, skapunk og skacore er skam også fedt.
Member
Posts: 3,122
Joined: Feb 4 2006
Gold: 5,460.50
May 23 2012 03:38pm
Bruger selv mest vred musik. Nogle eksempler du kan prøve at youtube:

Godsmack - Cryin' like a bitch
Soil - Halo
Refused - New Noise
Celldweller - Eon
Celldweller - I can't wait (Paul Udarov remix)
Slipknot - Psychosocial
Rammstein - Ich tu dir weh
Soilwork - Stabbing the drama
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 23 2012 03:45pm
Dejlig rart nummer at træne til, kan jeg godt lide at fyre op for og så bare bokse igennem ^^
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 23 2012 03:56pm
Neelix ~ Efter Humør
Lil-Wayne ~ -| |-
Evt lidt blandet som nu flurere rundt i radioen som man evt høre eller kan li, eller noget som kan få en i godt humør, og tænke på noget godt, så er det altid meget dejligere at løbetræne.
Taler af erfaring da jeg selv er i mili, og træner jævnligt, og ofte 2-3 eller 4 gange om ugen :)

Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 23 2012 06:43pm
Pendulum
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 03:23am
hardstyle eller noget som der bare er gang
find noget som passer til hvor hurtigt du løber
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll