Quote (Molle_fkk @ 23 May 2012 11:15)
Kan ikke forestille mig at jeg ikke består, så på den måde går det vel nok. Men dansk er ikke ligefrem et fag jeg har hverken talent eller positive følelser for.
Går perioderne igennem, de enkelte fagudtryk, samt gennemlæs det materiale I har fået udleveret, så skal du sgu nok bestå

Men kunne ikke lade være med at bemærke dit citat fra tidligere:
"Posts: 18,855 (21.6 per day)
Eksamensresultat ekskl. bonus: 10,0
Shit's good for you, son"
Hvordan kan du score 10.0 når dit dansk halter så meget?
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 23 2012 03:18am