d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Eksamener
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 03:03am
Skriftligt: Matematik, dansk, spansk og fysik.
Mundtligt: Matematik, spansk og dansk.

Jeg er så fucked...Havde virkelig håbet på alt andet end dansk.

Andre der har fået at vide hvad de skal op i endnu?

Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 23 2012 03:04am
Regner med at du afslutter i år?

Så kan man jo ikke undgå dansk (enten mundt. eller skrift.), eftersom det er et obligatorisk fag?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 23 2012 03:04am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 03:06am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 23 2012 11:04am)
Regner med at du afslutter i år?

Så kan man jo ikke undgå dansk (enten mundt. eller skrift.), eftersom det er et obligatorisk fag?


Jeg bliver student i år, ja. Og nej, man kan ikke undgå det, men jeg har ikke så meget imod den skriftlige del. Den mundtlige prøve, derimod... :cry:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 23 2012 03:07am
Quote (Molle_fkk @ 23 May 2012 11:06)
Jeg bliver student i år, ja. Og nej, man kan ikke undgå det, men jeg har ikke så meget imod den skriftlige del. Den mundtlige prøve, derimod... :cry:


Ah, mon ikke det går? ;)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 03:15am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 23 2012 11:07am)
Ah, mon ikke det går? ;)


Kan ikke forestille mig at jeg ikke består, så på den måde går det vel nok. Men dansk er ikke ligefrem et fag jeg har hverken talent eller positive følelser for.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 23 2012 03:17am
Quote (Molle_fkk @ 23 May 2012 11:15)
Kan ikke forestille mig at jeg ikke består, så på den måde går det vel nok. Men dansk er ikke ligefrem et fag jeg har hverken talent eller positive følelser for.


Går perioderne igennem, de enkelte fagudtryk, samt gennemlæs det materiale I har fået udleveret, så skal du sgu nok bestå :)

Men kunne ikke lade være med at bemærke dit citat fra tidligere:

"Posts: 18,855 (21.6 per day)

Eksamensresultat ekskl. bonus: 10,0

Shit's good for you, son"

Hvordan kan du score 10.0 når dit dansk halter så meget? :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 23 2012 03:18am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 03:26am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 23 2012 11:17am)
Går perioderne igennem, de enkelte fagudtryk, samt gennemlæs det materiale I har fået udleveret, så skal du sgu nok bestå :)

Men kunne ikke lade være med at bemærke dit citat fra tidligere:

"Posts: 18,855 (21.6 per day)

Eksamensresultat ekskl. bonus: 10,0

Shit's good for you, son"

Hvordan kan du score 10.0 når dit dansk halter så meget? :)


Det lyder som en meget fornuftig plan.

Det er gennemsnittet af mine årskarakterer i afsluttede fag, eksamener fra de tidligere år og SRP, så der var dansk ikke talt med. Har lige fået mine sidste karakterer for 3.g og der har jeg et snit på 8,5 (02 i mundtlig dansk trækker mig 0,5 point ned).
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
May 23 2012 03:26am
Skriftlige:
Dansk A
Engelsk A
Spansk A

Mundtlige:
Almen studieforberedelse
Mediefag C->B
Dansk A
Biologi C->B
______

Det hele burde være okay nemt, da jeg har mindst 7 dage i mellem alle mine mundtlige.
Dog er jeg ikke sikker i biologi.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 03:29am
Quote (GnaWz @ May 23 2012 11:26am)
Skriftlige:
Dansk A
Engelsk A
Spansk A

Mundtlige:
Almen studieforberedelse
Mediefag C->B
Dansk A
Biologi C->B
______

Det hele burde være okay nemt, da jeg har mindst 7 dage i mellem alle mine mundtlige.
Dog er jeg ikke sikker i biologi.


Nåå ja, har egentlig også AT.

Men det er da meget heldigt at du har fået nogle du synes er nemme. Så må du jo håbe på det bedste i bio, men mon ikke det går nogenlunde hvis du forbereder dig grundigt?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 23 2012 04:04am
Mundtlig spansk, dansk og matematik? :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll