Quote (LazyDazy @ 22 May 2012 13:26)
Jeg er 20, er bare langt bagud i systemet haha. Går på VUC..
Hvad vil det sige? Afslutter eksamerne den 25 juni, men i hele juli for jeg ikke SU? starter så på HF i august

Jeg ville skyde på at det er fordi at du ikke går på en skole/uddannelse i juli måned (hvis jeg har forstået dig ret).