d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 10. Klasse > H.f
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 22 2012 05:16am
jeg står i den situation jeg går fra 10. klasse til HF, men så vidt jeg ved for jeg ingen SU i hele juli måned.
nogle som kan bekræfte det, eller kan man godt få SU ved at tage kontakt ?
Member
Posts: 37,620
Joined: Dec 21 2008
Gold: 38,332.19
May 22 2012 05:18am
Troede du var ældre... Nåh well..
SU kommer i kvartaler :-)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 22 2012 05:26am
Jeg er 20, er bare langt bagud i systemet haha. Går på VUC..
Hvad vil det sige? Afslutter eksamerne den 25 juni, men i hele juli for jeg ikke SU? starter så på HF i august :)
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
May 22 2012 05:34am
Quote (LazyDazy @ 22 May 2012 13:26)
Jeg er 20, er bare langt bagud i systemet haha. Går på VUC..
Hvad vil det sige? Afslutter eksamerne den 25 juni, men i hele juli for jeg ikke SU? starter så på HF i august :)


Jeg ville skyde på at det er fordi at du ikke går på en skole/uddannelse i juli måned (hvis jeg har forstået dig ret).
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 05:35am
Nej du får ingen SU.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 22 2012 05:53am
Quote (Sunshines @ 22 May 2012 13:35)
Nej du får ingen SU.


du skulle være tilmedlt su inden
jeg får su hen over sommeren B)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 22 2012 05:58am
Quote (IAcid @ 22 May 2012 12:53)
du skulle være tilmedlt su inden
jeg får su hen over sommeren B)


går du også fra 10. til HF ? (:

men arbejde er vel vejen frem.
Member
Posts: 4,377
Joined: Dec 12 2009
Gold: 0.00
May 22 2012 06:27am
Hvis du som mig tager din 10 klasse på VUC, og har AVU fag efter sommerferien samtidig med HF, så får du SU. hvis du ikke har AVU fag efter sommerferien, så får du nul og niks.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 07:04am
Quote (IAcid @ May 22 2012 12:53pm)
du skulle være tilmedlt su inden
jeg får su hen over sommeren B)


Så er det fordi du har sammenhængende år altså går fra fx 2.H til 3.H.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll