Quote (Monze @ 21 May 2012 17:22)
Det er også bare mit bud. Har aldrig være god til grammatik men bare skevet/sagt som jeg har hørt det.
How do you feel - betyder vel noget indre følelser
Did you feel that - noget fysisk.
Mjaeh, "what did you feel, when (...)" er også en valid sætning.
Jeg ved ikke lige, hvad forskellen er, men den skal nok være der. Tænk "what did you feel (...)?" kontra "how did you feel (...)?". Generelt ville jeg nok bruge "how", når man beskriver følelser som Monze også siger, men om det er korrekt... hør din lærer ad.

e: Cpt. Google to the rescue:
http://www.pearsonlongman.com/ae/azar/grammar_ex/message_board/archive/articles/00040.htm"What" er navneord, mens "how" refererer til kvantitet, graden af noget eller lignende subjektivitet. Så Monze har ret.
This post was edited by Grandebedte on May 21 2012 09:34am