d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hhx Gennemsnit På 1.91
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,607
Joined: Dec 21 2008
Gold: 20,947.19
May 21 2012 04:27am
Hey, har lige været til samtale i dag, hvor jeg fik at vide at jeg skal enten tage 1.g om eller finde noget andet..
Mine årskaraktere har et gennemsnit på 1,91 hvor de skal være over 2,0..

- Så tænkte på om der var nogen uddannelser hvor der var stortset det samme, men bare anderledes, som man kan tage i stedet?
- Eller ville det være en idé at tage 1.g om og vise at jeg faktisk godt kan klare det?
- Eller nogle andre idéer...? er helt forvirret over alt det her..
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 21 2012 04:41am
Hold kæft et fail..
Member
Posts: 37,607
Joined: Dec 21 2008
Gold: 20,947.19
May 21 2012 04:42am
Quote (Sunshines @ May 21 2012 10:41am)
Hold kæft et fail..


Tell me about it
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 21 2012 04:48am
Quote (Sunshines @ 21 May 2012 11:41)
Hold kæft et fail..



det var ikke sødt sagt..

op på hesten igen, og giv den en ekstra skalle!

hvis det var mig, tog jeg 1.g om for at bevise både overfor mig selv, men også andre at jeg sagtens vil kunne klare det :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 21 2012 04:54am
Quote (LazyDazy @ May 21 2012 11:48am)
det var ikke sødt sagt..

op på hesten igen, og giv den en ekstra skalle!

hvis det var mig, tog jeg 1.g om for at bevise både overfor mig selv, men også andre at jeg sagtens vil kunne klare det :)


Det var heller ikke ment sødt.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 21 2012 05:00am
Quote (Sunshines @ 21 May 2012 11:54)
Det var heller ikke ment sødt.


Nogen skal jo sige sandheden før eller siden. (;
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 21 2012 05:01am
Quote (Headshot @ May 21 2012 11:27am)
Hey, har lige været til samtale i dag, hvor jeg fik at vide at jeg skal enten tage 1.g om eller finde noget andet..
Mine årskaraktere har et gennemsnit på 1,91 hvor de skal være over 2,0..

- Så tænkte på om der var nogen uddannelser hvor der var stortset det samme, men bare anderledes, som man kan tage i stedet?
- Eller ville det være en idé at tage 1.g om og vise at jeg faktisk godt kan klare det?
- Eller nogle andre idéer...? er helt forvirret over alt det her..


HG..
Tager 2 år..
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 21 2012 05:03am
Quote (LazyDazy @ May 21 2012 12:00pm)
Nogen skal jo sige sandheden før eller siden. (;


Det var det jeg tænkte.
1,91 i snit efter 1. g vidner ikke just om et der har lyst til at gå i skolen. IMO tag et år som hårdtarbejdende mureroppasser(hvis man kan det) eller et eller andet. Så kan det være lysten lige pludselig kommer tilbage.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 21 2012 09:19am
Troede faktisk ikke det var muligt på den nye skal eftersom det er blevet MEGET nemmere at bestå med gennemsnit og få enkelte høje karakterer..

Du bør overveje hvad du virkelig vil for det der kommer du ingen vejne med.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 21 2012 09:25am
Quote (Headshot @ 21 May 2012 12:27)
Hey, har lige været til samtale i dag, hvor jeg fik at vide at jeg skal enten tage 1.g om eller finde noget andet..
Mine årskaraktere har et gennemsnit på 1,91 hvor de skal være over 2,0..

- Så tænkte på om der var nogen uddannelser hvor der var stortset det samme, men bare anderledes, som man kan tage i stedet?
- Eller ville det være en idé at tage 1.g om og vise at jeg faktisk godt kan klare det?
- Eller nogle andre idéer...? er helt forvirret over alt det her..


Hvad vil du gerne lave? Hvad er dine interesser, dine styrker og svagheder? Hvorfor valgte du hhx?
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll