Quote (Headshot @ 21 May 2012 12:27)
Hey, har lige været til samtale i dag, hvor jeg fik at vide at jeg skal enten tage 1.g om eller finde noget andet..
Mine årskaraktere har et gennemsnit på 1,91 hvor de skal være over 2,0..
- Så tænkte på om der var nogen uddannelser hvor der var stortset det samme, men bare anderledes, som man kan tage i stedet?
- Eller ville det være en idé at tage 1.g om og vise at jeg faktisk godt kan klare det?
- Eller nogle andre idéer...? er helt forvirret over alt det her..
Hvad vil du gerne lave? Hvad er dine interesser, dine styrker og svagheder? Hvorfor valgte du hhx?