d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dh Eller Wd
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 20 2012 10:33am
Ja som tittel siger, Demonhunter eller Which-Doctor? Startede ud med barbarian men blev lidt skuffet da han bliver nødt til at gå tanky i højere lvl. Jeg vil gerne være dps men ved ikke hvilken en af disse jeg skal vælge. nogle ideer?

Og hvordan lvl'er jeg hurtigst?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 10:34am
Quote (JVL @ May 20 2012 06:33pm)
Ja som tittel siger, Demonhunter eller Which-Doctor? Startede ud med barbarian men blev lidt skuffet da han bliver nødt til at gå tanky i højere lvl. Jeg vil gerne være dps men ved ikke hvilken en af disse jeg skal vælge. nogle ideer?

Og hvordan lvl'er jeg hurtigst?


WOAH DUDE!! kom det bag på dig at Barbarian skulle tank ?

Prøv frisk luft og solskind, det er ren exp IRL..
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
May 20 2012 10:40am
jeg har en lige under 30 WD
og en 5x DH

Jeg elsker min DH :D
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 20 2012 10:55am
Quote (MrLennon @ 20 May 2012 18:34)
WOAH DUDE!! kom det bag på dig at Barbarian skulle tank ?

Prøv frisk luft og solskind, det er ren exp IRL..


Du er en idiot.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 20 2012 11:04am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:34pm)
WOAH DUDE!! kom det bag på dig at Barbarian skulle tank ?

Prøv frisk luft og solskind, det er ren exp IRL..


Har været ude hele dagen, men måske du skulle prøve dit eget råd. Har set du har sagt det samme til andre men alligevel hænger du herinde.



Quote (peanutboobs @ May 20 2012 05:40pm)
jeg har en lige under 30 WD
og en 5x DH

Jeg elsker min DH :D


Ender nok med DH men nu må vi se :-D

Quote (Dement123 @ May 20 2012 05:55pm)
Du er en idiot.



^^
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 20 2012 11:07am
Quote (JVL @ 20 May 2012 17:33)
Ja som tittel siger, Demonhunter eller Which-Doctor? Startede ud med barbarian men blev lidt skuffet da han bliver nødt til at gå tanky i højere lvl. Jeg vil gerne være dps men ved ikke hvilken en af disse jeg skal vælge. nogle ideer?

Og hvordan lvl'er jeg hurtigst?


Dh er meget stærkere - og havd angår leveling kommer and på om du har en mate til at booste eller råd til at betale en for det - men har du det så er dette vejen frem så vidst jeg ved er der enu ikke fundet en hurtigere metode

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wbvuQXBQXY8

kan ikke få den til at virke med youtube direkte link- det her site virker jo kun vær anden gang man prøver sådan noget :)

This post was edited by Slave on May 20 2012 11:08am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
May 20 2012 11:13am
Quote (Slave @ May 20 2012 06:07pm)
Dh er meget stærkere - og havd angår leveling kommer and på om du har en mate til at booste eller råd til at betale en for det - men har du det så er dette vejen frem så vidst jeg ved er der enu ikke fundet en hurtigere metode

http://www.youtube.com/watch?feature=player%5Fembedded&v=wbvuQXBQXY8

kan ikke få den til at virke med youtube direkte link- det her site virker jo kun vær anden gang man prøver sådan noget :)


Du kan ikke lave et youtube link herinde i en quote. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll