Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:34pm)
WOAH DUDE!! kom det bag på dig at Barbarian skulle tank ?
Prøv frisk luft og solskind, det er ren exp IRL..
Har været ude hele dagen, men måske du skulle prøve dit eget råd. Har set du har sagt det samme til andre men alligevel hænger du herinde.
Quote (peanutboobs @ May 20 2012 05:40pm)
jeg har en lige under 30 WD
og en 5x DH
Jeg elsker min DH

Ender nok med DH men nu må vi se :-D
Quote (Dement123 @ May 20 2012 05:55pm)
Du er en idiot.
^^