d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kom Nu > :/ :/ :/
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 10:01am
Vi vil spille diablo 3
Kom så!!!! Kom så!!!!!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 10:02am
hvorfor spilde sin tid på d3 når det er 20 grader udenfor ?
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 10:08am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 06:02pm)
hvorfor spilde sin tid på d3 når det er 20 grader udenfor ?


Kan lige det at game D3!!!!
20 grader udenfor er ikke så meget!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 10:12am
Quote (pr_jeppe @ May 20 2012 06:08pm)
Kan lige det at game D3!!!!
20 grader udenfor er ikke så meget!


okay!!!
jeg syntes det er for fedt vejr!!! Solen skinder!!! og der er ingen vind!!!

!!!!!!

!!!!11!!!!
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
May 20 2012 10:13am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:12pm)
okay!!!
jeg syntes det er for fedt vejr!!! Solen skinder!!! og der er ingen vind!!!

!!!!!!

!!!!11!!!!


Dog er du stadig på jsp? ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 10:13am
Quote (berens @ May 20 2012 06:13pm)
Dog er du stadig på jsp? ;)


Mobil :)
Member
Posts: 2,575
Joined: Mar 19 2009
Gold: 2,685.00
May 20 2012 10:55am
Quote (MrLennon @ 20 May 2012 18:12)
okay!!!
jeg syntes det er for fedt vejr!!! Solen skinder!!! og der er ingen vind!!!

!!!!!!

!!!!11!!!!


Elsker dine post'

fucking genius :thumbsup:
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 20 2012 11:04am
Quote (MrLennon @ 20 May 2012 17:13)
Mobil :)


lol
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 20 2012 11:13am
Quote (MrLennon @ 20 May 2012 17:13)
Mobil :)



god redning.. eller (;
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 11:13am
Vi må bare ikke spille i dag eller hvad????
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll