d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 2 X Guest Pass > ..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 20 2012 08:43am
ved ikke om der måske er nogen der er interessered?
men ellers ''sælger'' jeg dem for en sjat FG, hvis det kan lade sig gøre?

men byd.

D3 serverne er nede lige pt, så jeg lader den køre til kl 18:00 og ser hvad der sker :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
May 20 2012 08:49am
Ikke tilladt, hvis det ikke foregår via DF ^^
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 20 2012 08:55am
via DF ?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
May 20 2012 08:58am
Quote (morzak88 @ May 20 2012 03:55pm)
via DF ?


Donor Forum
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 20 2012 09:01am
Quote (berens @ May 20 2012 04:58pm)
Donor Forum


så man må ikke sælge guest passes?? og hvor står det henne?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:09am
Quote (morzak88 @ May 20 2012 05:01pm)
så man må ikke sælge guest passes?? og hvor står det henne?


I Reglerne..

19. Ingen handler af reelle varer udenfor Donor Forummet.
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 20 2012 09:13am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:09pm)
I Reglerne..

19. Ingen handler af reelle varer udenfor Donor Forummet.


er guest pass en reel vare?

ved ikke hvad donor forummet er for noget?
men må jeg gøre det i trading forummet så ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:15am
Quote (morzak88 @ May 20 2012 05:13pm)
er guest pass en reel vare?

ved ikke hvad donor forummet er for noget?
men må jeg gøre det i trading forummet så ?

Du må kun gøre det i Donor forum..
Det koster $25 at få adgang til Donor forum, det er også muligt at få en til at donate i dit navn, Her er et link...


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45230477&f=34&o=10020

This post was edited by MrLennon on May 20 2012 09:18am
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 20 2012 09:18am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:15pm)
Du må kun gøre det i Donor forum..
Det koster $25 at få adgang til Donor forum, det er også muligt at få en til at donate i dit navn, det koster typisk en 1000-1200 fg...


arrh okay.. tak.. så gav det mening ! :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
May 20 2012 09:29am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 04:15pm)
Du må kun gøre det i Donor forum..
Det koster $25 at få adgang til Donor forum, det er også muligt at få en til at donate i dit navn, Her er et link...


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45230477&f=34&o=10020


de 25$ giver dig kun en mulighed for at komme ind. Du kan sagtens komme til at betale mere :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll