d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Nede? > Lol
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 20 2012 08:28am
Er D3 nede for alle eller bare mig?
Kan ikke logge ind, den giver error33
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 20 2012 08:32am
ye det nede
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 20 2012 08:32am
Fucking useriøst.. at de fede idioter lukker det ned på en FUCKING søndag eneste dag jeg kan spille et par timer
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
May 20 2012 08:34am
Jep, det nede.
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 08:40am
ja nede!!
men til hvornår?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
May 20 2012 08:49am
Quote (pr_jeppe @ May 20 2012 03:40pm)
ja nede!!
men til hvornår?


Til de er færdige med hvad end de er i gang med? :unsure:
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 08:51am
Quote (berens @ May 20 2012 04:49pm)
Til de er færdige med hvad end de er i gang med?  :unsure:


LoL
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 09:01am
Quote (Stonemeisteren @ May 20 2012 02:32pm)
Fucking useriøst.. at de fede idioter lukker det ned på en FUCKING søndag eneste dag jeg kan spille et par timer


Sådan havde jeg det også lidt..

Har glædet mig til endelig at have tid til at spille lidt.. og så er det nede :(
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:07am
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 20 2012 11:47am
Hvor lang tid har det egenlig været nede ?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll