d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Jeg Skal Have Ny Computer > Bærbar
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 04:24am
Hej Alle

Jeg står i den situation at jeg skal have mig en ny bærbar..

Jeg har intet forstand på computere, men jeg vil gerne have en computer der kan kører spil som D3, Battlefield, CS osv. gerne med god grafik..

Budget ligger nok på en 5-10.000kr.

Er der nogle der har nogle gode bud, eller kan sige hvad jeg skal kigge efter?
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 20 2012 04:26am
Quote (3Dimensional @ May 20 2012 11:24am)
Hej Alle

Jeg står i den situation at jeg skal have mig en ny bærbar..

Jeg har intet forstand på computere, men jeg vil gerne have en computer der kan kører spil som D3, Battlefield, CS osv. gerne med god grafik..

Budget ligger nok på en 5-10.000kr.

Er der nogle der har nogle gode bud, eller kan sige hvad jeg skal kigge efter?


Jeg vil anbefale ikke at vælge HP hvis du vil have en støjfri Pc.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 04:27am
Eddermanme et bredt budget ^^

Er du sikker på at du ikke hellere vil investere i en stationær, da der er langt mere at hente.


Quote (Legendsarmy @ 20 May 2012 12:26)
Jeg vil anbefale ikke at vælge HP hvis du vil have en støjfri Pc.


Enig, samt er det en computer som har en tendens til at blive MEGET varm.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 20 2012 04:28am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 04:30am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 20 2012 10:27am)
Eddermanme et bredt budget ^^

Er du sikker på at du ikke hellere vil investere i en stationær, da der er langt mere at hente.




Enig, samt er det en computer som har en tendens til at blive MEGET varm.


Jeg kommer også til og bruge den til undervisning senere hen.. :) Så bærbar.. og Ja jeg kunne egentlig bare have skrevet max 10.000
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 04:33am
Quote (3Dimensional @ 20 May 2012 12:30)
Jeg kommer også til og bruge den til undervisning senere hen.. :) Så bærbar.. og Ja jeg kunne egentlig bare have skrevet max 10.000


Hmm, så bør du kigge på noget MSI/Asus/MM-vision. Kan give dig nogle link senere på dagen, eftersom jeg skal ud af døren om lidt :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 04:35am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 20 2012 10:33am)
Hmm, så bør du kigge på noget MSI/Asus/MM-vision. Kan give dig nogle link senere på dagen, eftersom jeg skal ud af døren om lidt :)


Tak :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 08:54am
Flere indputs?
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 20 2012 08:56am
har lige købt min første Sony Vaio, og hold kæft jeg er glad for den, det er virkelig bærebare der kan anbefales, dog ved virkelig hårde spil, kan de godt støje lidt, men så skal der virkelig også trækkes igennem, den kan køre D3 i højeste uden støj eller ophedning.
Har altid haft hp, de bliver meget varme og støjer lidt, men de kan altså også godt yde, men Vaio vil jeg anbefale.
ellers MSI,Asus
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 08:59am
Quote (Organized @ May 20 2012 02:56pm)
har lige købt min første Sony Vaio, og hold kæft jeg er glad for den, det er virkelig bærebare der kan anbefales, dog ved virkelig hårde spil, kan de godt støje lidt, men så skal der virkelig også trækkes igennem, den kan køre D3 i højeste uden støj eller ophedning.
Har altid haft hp, de bliver meget varme og støjer lidt, men de kan altså også godt yde, men Vaio vil jeg anbefale.
ellers MSI,Asus


Super, hvis der er nogle der har link til en computer som virkelig er god må i godt poste det.. Ved som sagt intet om hvad de skal kunne!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:21am
Quote (Organized @ May 20 2012 04:56pm)
har lige købt min første Sony Vaio, og hold kæft jeg er glad for den, det er virkelig bærebare der kan anbefales, dog ved virkelig hårde spil, kan de godt støje lidt, men så skal der virkelig også trækkes igennem, den kan køre D3 i højeste uden støj eller ophedning.
Har altid haft hp, de bliver meget varme og støjer lidt, men de kan altså også godt yde, men Vaio vil jeg anbefale.
ellers MSI,Asus


Jeg har hørt det direkte modsatte om Vaio, det skulle være en omgang pølle med løg..

Asus og MM er et godt bud :)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll