d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > HjÆlp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 19 2012 01:24pm
Mig og en kammerat er næsten lige kommet til act1 hell, så vi søger 2 mere til at smadre igennem det hele sammen med os :-) hvis i er frisk så skriv herinde eller send mig en pm :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 19 2012 01:35pm
Wizard lvl 49 lige nu, dog er jeg lige kommet til act 4 Nm.
Men i kan jo hjælpe mig igennem eller vente på jeg er langt nok, eller i det hele taget lade være med nogen af delene xD
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 19 2012 01:40pm
Quote (Organized @ 19 May 2012 21:35)
Wizard lvl 49 lige nu, dog er jeg lige kommet til act 4 Nm.
Men i kan jo hjælpe mig igennem eller vente på jeg er langt nok, eller i det hele taget lade være med nogen af delene xD


Vi er næsten level 53, så vi kommer for langt bagud :) desværre :p
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 01:44pm
I cud, but I'am lazy :) I burde da kunne solo? Sad selv og lavet solo på Inferno idag ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 20 2012 08:03am
Quote (Dement123 @ May 19 2012 09:40pm)
Vi er næsten level 53, så vi kommer for langt bagud :) desværre :p


This is a lie....
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 20 2012 08:24am
Quote (TheAngel @ 20 May 2012 16:03)
This is a lie....


Det er det da ikke? Der er jo ingen grund til at vente, når man gerne vil runde level 60 hurtigst muligt.
Member
Posts: 367
Joined: May 1 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 20 2012 12:35pm
Jeg er fresh hvis det er, har dog ikke pm access men vi kan bare hook up ingame ^^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll