d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Htx > Portfolio?!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 19 2012 09:40am
Hey! Står i det 'problem' at der skal afleveres SO-Portfolio på htx på mandag. Jeg er første års studerende og har
egentlig ikke den fjerneste anelse om hvad det er de forventer at vi skal aflevere? Nogen der kan hjælpe her?

Det er HTX i Holstebro 7500, men satser på det er det samme på alle HTX gymnasier ;)
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
May 20 2012 09:29am
lol jeg gik også på htx i holstebro, SO-eksamen er en kæmpe joke, du skal samle nogle opgaver og snakke om hvilke "metoder" du har brugt til at lave opgaven. Pm hvis du vil vide mere
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 20 2012 11:48am
Quote (burningbenny @ 20 May 2012 17:29)
lol jeg gik også på htx i holstebro, SO-eksamen er en kæmpe joke, du skal samle nogle opgaver og snakke om hvilke "metoder" du har brugt til at lave opgaven. Pm hvis du vil vide mere


Han snakker om førsteårsprøven, som ikke betyder noget eller tæller noget sted. Men ja, SO var absolut den værste, mest vage og uprofessionelle eksamen jeg nogensinde har taget.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 20 2012 12:39pm
Quote (Grandebedte @ May 20 2012 06:48pm)
Han snakker om førsteårsprøven, som ikke betyder noget eller tæller noget sted. Men ja, SO var absolut den værste, mest vage og uprofessionelle eksamen jeg nogensinde har taget.


Haha, så meget ved jeg dog... :D
Har bare besluttet mig for at finde en masse pis og smide i den.
Så vidt jeg har forstået skal jeg lave en introduktion til SO-Forløbene
og til "eksamen" skal jeg snakke 2-3 min om hvad jeg har lært... :rolleyes:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 20 2012 12:50pm
Quote (FasterA @ 20 May 2012 20:39)
Haha, så meget ved jeg dog... :D
Har bare besluttet mig for at finde en masse pis og smide i den.
Så vidt jeg har forstået skal jeg lave en introduktion til SO-Forløbene
og til "eksamen" skal jeg snakke 2-3 min om hvad jeg har lært...  :rolleyes:


Wait, har I den som endelig eksamen på første år, eller er min hukommelse et halvt år bagud, når jeg mindes at jeg i 1.g var oppe i starten af januar? Eller er det bare en prøve, for hvis det er, så lyder din plan fornuftig i mit hoved. 3 minutter lugter lidt af "hygge-hygge intern prøve", men man ved jo aldrig...
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 20 2012 01:36pm
Quote (Grandebedte @ May 20 2012 07:50pm)
Wait, har I den som endelig eksamen på første år, eller er min hukommelse et halvt år bagud, når jeg mindes at jeg i 1.g var oppe i starten af januar? Eller er det bare en prøve, for hvis det er, så lyder din plan fornuftig i mit hoved. 3 minutter lugter lidt af "hygge-hygge intern prøve", men man ved jo aldrig...


Det er bare en 'prøve' eksamen, som ikke betyder en skid! ;)
Har printet det hele og er klar til at aflevere lortet i morgen :D
Aner ikke hvad jeg lige har skrevet, men det ser rigtigt ud :P
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll