Quote (Grandebedte @ May 20 2012 07:50pm)
Wait, har I den som endelig eksamen på første år, eller er min hukommelse et halvt år bagud, når jeg mindes at jeg i 1.g var oppe i starten af januar? Eller er det bare en prøve, for hvis det er, så lyder din plan fornuftig i mit hoved. 3 minutter lugter lidt af "hygge-hygge intern prøve", men man ved jo aldrig...
Det er bare en 'prøve' eksamen, som ikke betyder en skid!

Har printet det hele og er klar til at aflevere lortet i morgen

Aner ikke hvad jeg lige har skrevet, men det ser rigtigt ud