d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Skal Vi Lave? > <3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 19 2012 06:14am
Hey guys, vi er en flok drenge der godt kan lide ting der siger bang og sådanne sjove ting.. Vi har f.eks. lavet en appelsin kanon osv.

Så ville bare høre om i havde nogle forslag til mere eller mindre ufarlige vi kan lave.. har overvejet at lave en kæmpe røg bombe, men er der andet? :-D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 19 2012 06:26am
Lav granater med kamera blitz og krudt..
Jeg kender en som har fortalt mig om en gut der hedder google, han ved helt vildt meget om hvordan man laver sådanne nogle ting..
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 19 2012 09:07am
afløbsrens og sølvpapir = bang.


lav nogle små sølvpapirs kugler og smid det i en 1.5 l flaske, og så hæld afløbsrens i til det dækker sølpapiret.. så skruger du låget på, ryster og løber. det er rimelig random hvornår de springer, men hvis du får lavet den rigtig, så kan jeg love dig for at det siger bang!
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
May 19 2012 09:25am
Quote (Dement123 @ May 19 2012 05:07pm)
afløbsrens og sølvpapir = bang.


lav nogle små sølvpapirs kugler og smid det i en 1.5 l flaske, og så hæld afløbsrens i til det dækker sølpapiret.. så skruger du låget på, ryster og løber. det er rimelig random hvornår de springer, men hvis du får lavet den rigtig, så kan jeg love dig for at det siger bang!


Det er åndssvagt at begynde med, og det er farligt. Pas på med det.
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 19 2012 09:59am
Quote (ralle350 @ 19 May 2012 17:25)
Det er åndssvagt at begynde med, og det er farligt. Pas på med det.


Ja self er det det.. Det samme er en appelsinkanon, og jeg kan med glæde smide et billede op hvor galt det kan gå med sådan en :-)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 19 2012 10:11am
Quote (Dement123 @ 19 May 2012 17:59)
Ja self er det det.. Det samme er en appelsinkanon, og jeg kan med glæde smide et billede op hvor galt det kan gå med sådan en :-)


de er ellers sjove, vil godt se billeder af hvor galt det kan gå
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 19 2012 11:14am
du kunne også lave en armbrøst..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 19 2012 11:49am
Quote (MrLennon @ May 19 2012 06:14pm)
du kunne også lave en armbrøst..


Haha, vi har lavet et pusterør der skyder med nåle :-D
Quote (IAcid @ May 19 2012 05:11pm)
de er ellers sjove, vil godt se billeder af hvor galt det kan gå


De er mega sjove :-D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 19 2012 12:42pm
Lav en trebuchet.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll