Quote (Legendsarmy @ May 18 2012 03:18pm)
Har fået den tilsendt af HP eftersom min gamle brændte sammen..
Nu jeg læser mailen kan jeg se de sender et OS ved siden af... Det er da flabet man tror man kan bruge sin pc og så får man OS senere... Hvordan smider man i øvrigt sit styresystem hen på?
Simpelt, du smider cd'en i disk drevet, så kommer bootmenu helt af sig selv..
I ganske få tilfælde kommer den ikke automatisk, så skal du ind i bios og sætte din computer til at boote på disk drevet, derfra er alt lige til! :-)