d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Inferno - Mangler Team > Diablo 3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 01:15pm
Jeg er WD.


skal bruge Monk / barb og Wizzard / DH.

skal have noget tanky stuff og noget massive aoe damage + single target damage.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 17 2012 02:16pm
inferno? ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 03:05pm
Quote (Marquina @ May 17 2012 09:16pm)
inferno? ^^


Diablo 3 .
inferno er niveauet efter Hell.. lvl 60 only.

jeg er bare den eneste jeg kender som er lvl 60... og har været det i over 22 timer.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 17 2012 04:27pm
Quote (eLmasten @ May 17 2012 09:05pm)
Diablo 3 .
inferno er niveauet efter Hell.. lvl 60 only.

jeg er bare den eneste jeg kender som er lvl 60... og har været det i over 22 timer.


Get some sleep .. jeg er skam også 60 men mit grej er fpr lort endnu .. zzz
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 17 2012 04:46pm
Level 53 her, håber snart vi kan spille et spil eller to sammen :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 17 2012 06:25pm
ah lol er kun 21 stadig norm ak2 XDD
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 17 2012 09:01pm
Hvis jeg evt kunne få noget hjælp fra hell act3.
Jeg tanker rimlig okay med 40k HP og 4,5k armor.
Og så bruger jeg den der life steal spell der gør jeg stort set ikke dør :b
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 18 2012 03:46am
Quote (ZwiX @ May 18 2012 04:01am)
Hvis jeg evt kunne få noget hjælp fra hell act3.
Jeg tanker rimlig okay med 40k HP og 4,5k armor.
Og så bruger jeg den der life steal spell der gør jeg stort set ikke dør :b


lyder meget godt ;)
men du skal nok dø på inferno ! haha :D

jeg har lige soloet leoric /flex <3
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 18 2012 04:45am
Quote (ZwiX @ May 18 2012 04:01am)
Hvis jeg evt kunne få noget hjælp fra hell act3.
Jeg tanker rimlig okay med 40k HP og 4,5k armor.
Og så bruger jeg den der life steal spell der gør jeg stort set ikke dør :b


Rend eller revenge? Jeg er lidt i tvivl om mit spec er complete shit eller okay, men nu laver jeg så også mega ringe dmg.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll