d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3?? Indsæt Cd??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 17 2012 10:49am
Hej gutter.. når jeg installer d3.. siger den indsæt CD ved 41%? Jeg har kun gæste key og intet andet? :S


MVH
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 17 2012 12:08pm
Har jo ingen mulighed for at anskaffe mig en cd? da noget underlig noget.. når jeg har brugt guest pass

Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 17 2012 12:11pm
havde os samme problem, men endte med atkøbe spillet i hånden og installerer sådan os :P
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 17 2012 12:14pm
Quote (Marquina @ May 17 2012 06:11pm)
havde os samme problem, men endte med atkøbe spillet i hånden og installerer sådan os :P


jamen vil jo gerne se om jeg kan trække det :(

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 17 2012 12:24pm
Quote (Stonemeisteren @ May 17 2012 08:14pm)
jamen vil jo  gerne se om jeg kan trække det :(


http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Hvis den siger du kan trække det, så kan du i hvert fald trække det på minimum :)
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 17 2012 12:26pm
Quote (TheAngel @ May 17 2012 06:24pm)
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Hvis den siger du kan trække det, så kan du i hvert fald trække det på minimum :)


den bliver ved med at sige der er fejl.. har slået alt fra.. Men det da latterligt. Det ikke virker? Hvad er pointen så med guest pass
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 18 2012 10:28am
Quote (Stonemeisteren @ May 17 2012 07:26pm)
den bliver ved med at sige der er fejl.. har slået alt fra.. Men det da latterligt. Det ikke virker?  Hvad er pointen så med guest pass


Testen sagde min pc ikke kunne trække spillet, men kørte betaen på max med en min fps på 31 og max fps på 80~
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 18 2012 12:32pm
Quote (FasterA @ May 18 2012 05:28pm)
Testen sagde min pc ikke kunne trække spillet, men kørte betaen på max med en min fps på 31 og max fps på 80~


Er det bare mig eller giver dette ingen mening? :-D
Høj FPS = godt right?
Og du kørte max med højere FPS end min. :unsure:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll