d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Kan Hjælpe Mig Lidt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 17 2012 07:50am
jeg har det her fine bundkort http://www.asrock.com/mb/overview.asp?model=a790gxh/128m

tænkte på om man kan sætte det her grafikkort http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2009/11/06/sapphire-ati-radeon-hd-5750-1gb-review/1
i min maskine
jeg er ikke så god til det der computer halløj
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 17 2012 08:01am
Det skulle skam passe sammen.
Men kan din PSU holde til det ?
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 17 2012 08:05am
Quote (ZwiX @ May 17 2012 04:01pm)
Det skulle skam passe sammen.
Men kan din PSU holde til det ?


det tror jeg
jeg ha http://www.dvhardware.net/article29441.html

This post was edited by pr_jeppe on May 17 2012 08:06am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll