d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endelig Lvl 60 ! > Jubii
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 05:15pm
så det sku også på tide at sove ud..
har kun sovet godt 8 timer siden release !
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 08:18pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62480624&f=176&o=0

hvis der er nogen som kan bruge et wpn :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 16 2012 08:20pm
Quote (eLmasten @ May 17 2012 04:18am)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62480624&f=176&o=0

hvis der er nogen som kan bruge et wpn :)


bronater du så? ^^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll