Quote (Rackcityhoe @ May 16 2012 09:14pm)
Har ikke spillet betaen, så har ikke ret meget forstand på hvordan de forskellige hotkeys og settings fungere i D3, i forhold til D2.
Hvordan er det overhovedet at man joiner et game hvor der er mere end 1 spiller inde af gangen? Sidder altid sammen med kun 1 gut, det er pænt trist....
Har sgu heller ikke forstået det helt endnu, synes også det er latterligt... Tænker også hvordan de vil få Pvp til at fungere? No "HC Duelz"?