d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Spørgsmål.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 16 2012 02:14pm
Har ikke spillet betaen, så har ikke ret meget forstand på hvordan de forskellige hotkeys og settings fungere i D3, i forhold til D2.
Hvordan er det overhovedet at man joiner et game hvor der er mere end 1 spiller inde af gangen? Sidder altid sammen med kun 1 gut, det er pænt trist....

Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 17 2012 08:14am
:bouncy:
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 17 2012 08:39pm
Quote (Rackcityhoe @ May 16 2012 09:14pm)
Har ikke spillet betaen, så har ikke ret meget forstand på hvordan de forskellige hotkeys og settings fungere i D3, i forhold til D2.
Hvordan er det overhovedet at man joiner et game hvor der er mere end 1 spiller inde af gangen? Sidder altid sammen med kun 1 gut, det er pænt trist....


Har sgu heller ikke forstået det helt endnu, synes også det er latterligt... Tænker også hvordan de vil få Pvp til at fungere? No "HC Duelz"? :cry:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
May 18 2012 04:40am
Quote (Legendsarmy @ May 18 2012 03:39am)
Har sgu heller ikke forstået det helt endnu, synes også det er latterligt... Tænker også hvordan de vil få Pvp til at fungere? No "HC Duelz"?  :cry:


Hvad jeg har set bliver det noget som ligner "Arena" i wow. :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 18 2012 04:43am
Quote (berens @ May 18 2012 11:40am)
Hvad jeg har set bliver det noget som ligner "Arena" i wow. :)


Og det er godt! Bare ærgerligt man ikke kan spille mere end 2v2
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll