Quote (Grandebedte @ May 16 2012 07:04pm)
Rolig nu, han har en pointe.
Truth is.. it's a pretty lame point.
Selvfølgelig er forummet ikke tiltænkt d3, idet d3 ikke fandtes da det blev lavet. Og det lyder som om AH ikke virker, hvilket kun gør det endnu mere logisk, at folk bruger jsp.