d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lækker Wand Diablo 3 > ..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 16 2012 10:31am
Quote (Hej @ 16 May 2012 18:05)


Nice one :)

Det sjovt som d2jsp bliver brugt til D3 <3

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 16 2012 10:31am
Member
Posts: 4,377
Joined: Dec 12 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 10:39am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 16 May 2012 18:31)
Nice one :)

Det sjovt som d2jsp bliver brugt til D3 <3


intet sjovt i det, det er jo trods alt et trading forum og mere. :L
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 16 2012 10:44am
Quote (MuhaGodlike @ 16 May 2012 18:39)
intet sjovt i det, det er jo trods alt et trading forum og mere. :L


http://i939.photobucket.com/albums/ad238/bsivoljr/WhySoSerious.jpg


d2jsp.org.. Den er jo tiltænkt til forgængeren, derfor synes jeg at det er fedt at man stadigvæk bruger det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 16 2012 11:57am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 16 2012 06:44pm)
http://i939.photobucket.com/albums/ad238/bsivoljr/WhySoSerious.jpg


d2jsp.org.. Den er jo tiltænkt til forgængeren, derfor synes jeg at det er fedt at man stadigvæk bruger det.


Ja wow, det godt nok sygt man!!!!!!

http://forums.d2jsp.org/index.php?c=12

For der findes jo ikke andre games på den her side :bonk:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 16 2012 12:04pm
Quote (TheAngel @ 16 May 2012 19:57)
Ja wow, det godt nok sygt man!!!!!!

http://forums.d2jsp.org/index.php?c=12

For der findes jo ikke andre games på den her side  :bonk:


Rolig nu, han har en pointe.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 16 2012 03:36pm
Quote (TheAngel @ 16 May 2012 19:57)
Ja wow, det godt nok sygt man!!!!!!

http://forums.d2jsp.org/index.php?c=12

For der findes jo ikke andre games på den her side  :bonk:


:rofl: du ved sikkert ikke engang hvad d2jsp var dengang, før det blev til et forum...
Pointen er bare at det er fedt at forummet bliver brugt til D3 af ældre D2 spiller.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 16 2012 03:41pm
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 16 2012 04:13pm
Quote (Grandebedte @ May 16 2012 07:04pm)
Rolig nu, han har en pointe.


Truth is.. it's a pretty lame point.

Selvfølgelig er forummet ikke tiltænkt d3, idet d3 ikke fandtes da det blev lavet. Og det lyder som om AH ikke virker, hvilket kun gør det endnu mere logisk, at folk bruger jsp.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll