d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Need Help > Ny Skærm <.<
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,377
Joined: Dec 12 2009
Gold: 0.00
May 16 2012 10:01am
Har købt en BenQ xl2420T, og skal have den indstillet til FPS (First Person Shooting).

Jeg har prøvet at downloade et fra BenQ's hjemmeside (HeatoN's & SpawN's) men jeg kan ikke få det til at display når jeg vil sætte det til.

Har kun de standard gamer 1/2/3, og ingen FPS 1/2/3 eller noget som helst. Har læst dele af manualen men syntes ikke jeg kan finde noget med "Game Mode Loader"

Nogen der ved noget omkring det eller?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll