Quote (IAcid @ May 16 2012 07:25am)
det ser godt ud med mat

jeg skal op i skriftlig mat kunne ikke passe mig bedre

Det ved jeg nu ikke, for har fået at vide af ham at jeg ikke siger en skid i mat, og jeg ligger til at dumpe, men alligevel giver han mig 7 i mundtlig.
Og så har vi haft 8 afleveringer i år, hvor 5 af dem har været på 12, én på 10 og den første vi havde fik jeg 4 i. Og i de prøver vi har haft gennem året har jeg fået alt fra 10-12 og en på 7, men alligevel får jeg kun 4 i skr mat??
Og i engelsk plejer jeg altid at få 7-10 før jeg kom her på HHX, og herude har jeg fået mellem 4-7, langt flere 4 taller og måske også et enkelt 02, men alligevel får jeg 02 i mundtlig hvor jeg intet siger og 00 i skriftlig hvor jeg klare mig bedst?
Og sådan kan jeg blive ved i flere fag.... Jeg synes det er korrupt herude...
- og er du da god til matematik?

good luck sir!
This post was edited by Headshot on May 16 2012 01:57am