d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 - Spørgsmål
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2012 04:41pm
Jeg er igang med at downloade d3 fra blizzard,

Ville hører ad om det er muligt at spille imens man downloader ?

Nogen der ved det ?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 15 2012 04:53pm
Quote (pjuske1991 @ 16 May 2012 00:41)
Jeg er igang med at downloade d3 fra blizzard,

Ville hører ad om det er muligt at spille imens man downloader ?

Nogen der ved det ?


Præcis hvordan forestiller du dig, at det ville foregå?
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 15 2012 05:01pm
mener der står som wow playable osv..
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 15 2012 05:03pm
Du behøver slet ikk at bekymre dig om det fordi "error 37" ingen kan komme på
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 15 2012 05:08pm
jeg har ikke haft problemer.
er lige logget ud for at smutte i seng. held og lykke. keep on trying.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll