Kan heller ikke komme ind.
Quote (JVL @ May 15 2012 09:10pm)

Får error 37 hele tiden. Var inden i en bane og så dc'ede jeg lige pludseligt. Fk blizzard... de har haft beta til at fixe dette problem.
Går ud fra at mængden af mennesker der spiller lige pt er pænt meget større end under beta weekenden.
This post was edited by Molle_fkk on May 15 2012 01:28pm