d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Problem > Newer Operating System.. Bla Bla
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 15 2012 12:20pm
Hey drenge, har samme problem som mange andre vista brugere når jeg installere d3 siger den jeg skal bruge et nyere OS..
Har efterfølgende læst på nettet at man skal update til Vista SP2 (service pack 2) det har jeg så gjort og så skal man ændre den kompatibilitetstilstand man køre installeren i til "Windows XP (SP3)" og her er mit problem så... Når jeg prøver at gøre det har jeg kun "Windows XP (SP2)" Så ville høre om nogen af jer ved hvordan man får Windows XP SP3?

FU D3 :fume:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll