d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Team Til D.16.05-12 > Jeg Søger Team
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 15 2012 10:23am
Ja jeg er sent ude, men har desværre et arbejde at passe :).
Men søger et team som har lyst til at spille med mig der, erfaring eller ingen, jeg er ligeglad har ikke selv nogen erfaring overhovedet, så jeg skal også lige fatte hvordan det hænger sammen :).
Anyway vi spiller fra kl 20:00 også ellers minimum 24 timer frem, så må vi se hvad vi har lyst til derefter (:.
Must haves:
*Age of minimum: 18 -jeg er selv 23.
*24 timer uden afbrydelser.
*Skype.
*Forsyninger til at holde dig kørende, som mad osv :).

Lad os få en fed dag ud af det, så sign up :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 15 2012 01:53pm
Bump :(!
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 16 2012 08:35am
Quote (Organized @ May 15 2012 08:53pm)
Bump :(!


No one :(?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 16 2012 10:26am
du er sgu for sent ude, tror ikke folk gider starte forfra ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 16 2012 10:30am
Quote (LazyDazy @ 16 May 2012 18:26)
du er sgu for sent ude, tror ikke folk gider starte forfra ;)


Der er der mange som konstant laver nye chars :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 16 2012 11:25am
pyt er lvl 9 :P
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll