well jeg har spillene liggende, på accounts osv, og hvis der nogle som vil bruge mine accounts kan i få lov at spille over accounten gratis så længe i ikke får dem bannede, HON har cirka 3 games lol^^ og sc2 kan ikke huske men var master league i div1, og bf3 kun single player og 1 game online.. har ingen brug for dem, så lmk :-)