d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sc2 - Bf3 - Hon > For Jer Som Ikke Selv Har Det
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 15 2012 06:36am
well jeg har spillene liggende, på accounts osv, og hvis der nogle som vil bruge mine accounts kan i få lov at spille over accounten gratis så længe i ikke får dem bannede, HON har cirka 3 games lol^^ og sc2 kan ikke huske men var master league i div1, og bf3 kun single player og 1 game online.. har ingen brug for dem, så lmk :-)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
May 15 2012 06:50am
Jeg kunne da godt tænke mig at prøve at spille lidt Sc2 :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 15 2012 09:19am
super, bare skriv en pm, kan ikke lige huske koden men den fixer jeg :-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll