d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kun Nerds Der Spiller D3 > Hæhæ
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 15 2012 04:53am
But im jealous! Min pc kan ikke trække det!!!
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
May 15 2012 04:54am
hvad har du for en pc? spillet kræver jo intet på low
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 15 2012 04:59am
Quote (SHanelcia @ May 15 2012 12:54pm)
hvad har du for en pc? spillet kræver jo intet på low


Hmmm kan jeg ikke huske, men læser også til eksamen, så har ikke meget tid til spillet. Skal også have mig en ny pc :) Men min pc er æld gammel (kan ikke huske modellen, tjekker senere)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 15 2012 09:01am
har en min gamle pc kan købes billigt hvis det er

500 gb hardisk
2gb 560 grafik kort
massere usb ingange
dual core processer 2 x 2,8 5600+
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 16 2012 12:55pm
Quote (FlowiZ @ May 15 2012 05:01pm)
har en min gamle pc kan købes billigt hvis det er

500 gb hardisk
2gb 560 grafik kort
massere usb ingange
dual core processer 2 x 2,8 5600+


50 fg start, pm me if i win..
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll