hvordan er spillet? er det værd at købe? har ikke prrøvet betaen da jeg synes beta er noget lort altid og skræmmer en væk, men gider på den anden sde heller ikke købe et spil jeg ikke har prøvet, har købt cod bf3 sc2 hon osv og de stank alle sammen efter 3 gange

forhold jer på det kritiske niveau ;P ved godt i elsker det self, men hvis i skal være kritiske?
This post was edited by Marquina on May 15 2012 06:33am