d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvor Er Det Godt!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 14 2012 11:45pm
Idag er jeg bare en spammer, sorry guys.
Men hold kæft hvor er det godt!

ps. fundet første legendary item! Yay!

This post was edited by Whyred on May 14 2012 11:45pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 15 2012 12:28am
Quote (Whyred @ 15 May 2012 07:45)
Idag er jeg bare en spammer, sorry guys.
Men hold kæft hvor er det godt!

ps. fundet første legendary item! Yay!


OH! Nice!


Ja spillet er fucking insane! :O
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
May 15 2012 06:13am
pic af legendary! :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 15 2012 08:18am
en ven fik også en legendary, men det var dårligere ind hans gold rare item.. så han solgte den til merc xD
Member
Posts: 83,159
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 15 2012 08:34am
Quote (Whyred @ 15 May 2012 07:45)
Idag er jeg bare en spammer, sorry guys.
Men hold kæft hvor er det godt!

ps. fundet første legendary item! Yay!
Tilllykke Emil! men du må da lige poste et screenshot af din legendary item :O
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll