Så stod man lige i køen og fik købt sit søde lille spil
Kommer ud af køen og så kommer der sku lige et kamera hold løbende og spørger: hva dig vil du ikke lige interviewes.
Tænker tjo det lyder da hygge
Fik man lige en plakat og en hyggelig snak, jeg er slet ikke sur over at serversne er nede jeg tog god tid med det hele Så de er nok oppe igen når jeg er klar

Bare chill folkens