d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Normalt? > D3 Install
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 05:08pm
Er det normalt, at når jeg installere spillet bliver den stående på 0% (har den gjort i 5 min. nu eller noget)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
May 14 2012 05:08pm
nop :s kan være din computer bare er langsom :D ?

This post was edited by SHanelcia on May 14 2012 05:09pm
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 05:09pm
min tog også herre lang tid.. har du en ældre pc? ( det har jeg )
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 05:11pm
Quote (Dement123 @ May 15 2012 12:09am)
min tog også herre lang tid.. har du en ældre pc? ( det har jeg )


Kinda, men alligevel ? o_o
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 05:12pm
Quote (Legendsarmy @ 15 May 2012 01:11)
Kinda, men alligevel ? o_o


tror jeg brugte 1 time eller lign. på at installere :P
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 05:30pm
Quote (Dement123 @ May 15 2012 12:12am)
tror jeg brugte 1 time eller lign. på at installere :P


Den skriver at ejg ikke overholder requirements... Har Windows Vista og der står fucking på b.net at xp+ er godt nok!
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 05:31pm
Quote (Legendsarmy @ 15 May 2012 01:30)
Den skriver at ejg ikke overholder requirements... Har Windows Vista og der står fucking på b.net at xp+ er godt nok!


wtf
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll