☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Normalt? > D3 Install
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 142
Replies: 6
Track Topic
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#1
May 14 2012 05:08pm
Er det normalt, at når jeg installere spillet bliver den stående på 0% (har den gjort i 5 min. nu eller noget)
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#2
May 14 2012 05:08pm
nop :s kan være din computer bare er langsom
?
This post was edited by SHanelcia on May 14 2012 05:09pm
Dement123
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold
:
0.00
#3
May 14 2012 05:09pm
min tog også herre lang tid.. har du en ældre pc? ( det har jeg )
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#4
May 14 2012 05:11pm
Quote (Dement123 @ May 15 2012 12:09am)
min tog også herre lang tid.. har du en ældre pc? ( det har jeg )
Kinda, men alligevel ? o_o
Dement123
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold
:
0.00
#5
May 14 2012 05:12pm
Quote (Legendsarmy @ 15 May 2012 01:11)
Kinda, men alligevel ? o_o
tror jeg brugte 1 time eller lign. på at installere
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#6
May 14 2012 05:30pm
Quote (Dement123 @ May 15 2012 12:12am)
tror jeg brugte 1 time eller lign. på at installere
Den skriver at ejg ikke overholder requirements... Har Windows Vista og der står fucking på b.net at xp+ er godt nok!
Dement123
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold
:
0.00
#7
May 14 2012 05:31pm
Quote (Legendsarmy @ 15 May 2012 01:30)
Den skriver at ejg ikke overholder requirements... Har Windows Vista og der står fucking på b.net at xp+ er godt nok!
wtf
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact