d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Diablo 3 Team > Kig Ind :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,443
Joined: Aug 30 2007
Gold: 4.00
May 14 2012 03:21pm
nogen Diablo 3 Team der nedder en spiller :) så pm mig eller skriv her :;)
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
May 14 2012 04:45pm
jeg leder også efter et team... mine venner sover fordi de ska i skole... FML...
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:46pm
Jeg er frisk når det kommer op og køre..
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 14 2012 04:46pm
også mig.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll