Jeg håber krafthedme de sidder og læser på ekstrabladet og vælger at rykke den til imorgen nat istedet. Ja jeg har yousee, og damn jeg hader dem, ikke kun pågrund af dette.
edit: Jeg har købt 10 energidrikke og er klar til en allnight'er, de har ødelagt det hele, seriøst hvis de slukker for mit net så smutter jeg ned til dem og ødelægge et par vinduer, no shit.
This post was edited by SHanelcia on May 14 2012 03:00pm