d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Stakkels Jer Med Yousee > :(
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 14 2012 02:43pm
.... og som bor i KBH :P
Men det er da trods alt en anelse bedre, end det 1-6 arbejde de havde planlagt før.
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
May 14 2012 02:44pm
Quote (Kakaomanden @ 14 May 2012 20:43)
.... og som bor i KBH :P
Men det er da trods alt en anelse bedre, end det 1-6 arbejde de havde planlagt før.


Har selv yousee og bor i KBH, godt jeg ikke havde sat næsen op til at sq game d3 :D
Member
Posts: 8,443
Joined: Aug 30 2007
Gold: 4.00
May 14 2012 02:44pm
de er helt væk Yousee :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 14 2012 02:49pm
Haha havde godt nok set det tidligere. Men hold da op et fail :P Af ALLE dage :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 02:52pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 14 2012 10:49pm)
Haha havde godt nok set det tidligere. Men hold da op et fail :P Af ALLE dage :D


skulle være rykket en uge imo :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 14 2012 02:53pm
Quote (TheAngel @ 14 May 2012 22:52)
skulle være rykket en uge imo :)


Kunne være awesome, for dem der nu sidder i den forkerte båd ;)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 02:55pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 14 2012 10:53pm)
Kunne være awesome, for dem der nu sidder i den forkerte båd ;)


Gør jeg heldigvis ikke :p
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 02:57pm
så må de sku køre over mobilt bredbånd.. kbh er vel så fin på den der er 3g så skulle nok kunne køre.
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
May 14 2012 02:58pm
Jeg håber krafthedme de sidder og læser på ekstrabladet og vælger at rykke den til imorgen nat istedet. Ja jeg har yousee, og damn jeg hader dem, ikke kun pågrund af dette.

edit: Jeg har købt 10 energidrikke og er klar til en allnight'er, de har ødelagt det hele, seriøst hvis de slukker for mit net så smutter jeg ned til dem og ødelægge et par vinduer, no shit.

This post was edited by SHanelcia on May 14 2012 03:00pm
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll