d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Installering.. > Kan Man Nu?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,096
Joined: Jan 22 2005
Gold: 6,970.00
May 14 2012 01:14pm
Min siger fejl

er det muligt at installere endnu?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 01:24pm
Mit er installeret, så ja kan du
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 01:28pm
så skal du hente denne fil oven i den gamle så skulle det virke.
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/

ellers er det forfra fra det link jeg sende . det virkede for min mate men ikke mig :S
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 14 2012 02:10pm
Havde samme fejl, hent spillet igen fra en ny client :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 14 2012 02:15pm
Er ved at hente for 3. gang. Heldivis fylder det kun 7.6GB.. FML

Det er sq sidste gang jeg preorder noget som man skal betale mere for når det ikke engang virker!!!
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 14 2012 02:24pm
Virker fint for mig.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 14 2012 02:46pm
HEJ LUCIFER!
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll