d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Spørgsmål.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 10:41am
Jeg har lavet en bruger på Battle.net
Som den ville når så klokken bliver 12. Så skal jeg bruge min email og kode inde fra battle.net?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 10:46am
Quote (Hustler_franke @ May 14 2012 06:41pm)
Jeg har lavet en bruger på Battle.net
Som den ville når så klokken bliver 12. Så skal jeg bruge min email og kode inde fra battle.net?


yep :)
har du lavet et battlenet tag også?

e/ du skal også registrere din cd key på den account, hvis ikke allerede gjort

This post was edited by TheAngel on May 14 2012 10:47am
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 10:49am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 04:46pm)
yep :)
har du lavet et battlenet tag også?

e/ du skal også registrere din cd key på den account, hvis ikke allerede gjort


En chance for du vil hjælp / guide lidt. For den har jeg ikke og kan ikke lige finde ud af det :)

Edit har lige lavet Battle tag.

This post was edited by Hustler_franke on May 14 2012 10:51am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 10:52am
Quote (Hustler_franke @ May 14 2012 06:49pm)
En chance for du vil hjælp / guide lidt. For den har jeg ikke og kan ikke lige finde ud af det :)

Edit har lige lavet Battle tag.


Hvis du stadig mangler hjælp, så skriv til mig på pm, og så kan du lige få min skype, så vil jeg gerne hjælpe/guide dig :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 14 2012 10:59am
Andre der oplever problemer med at installere spillet :S?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 11:00am
Quote (Organized @ May 14 2012 06:59pm)
Andre der oplever problemer med at installere spillet :S?


Nix, mit kørte fint :)
Hvad problem oplever du?
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 14 2012 11:15am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 06:00pm)
Nix, mit kørte fint :)
Hvad problem oplever du?


får en fejl der lyder: An unexpected error occured whie trying to installer. Please try again or contact CUstomer Support.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 11:21am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 04:52pm)
Hvis du stadig mangler hjælp, så skriv til mig på pm, og så kan du lige få min skype, så vil jeg gerne hjælpe/guide dig :)


Så dur det!!! Tak for hjælpen!!!
Smutter nu i bad og prøver at få lidt søvn enden den bliver åbent for det hele!!!!! Hehehe ses i D3 allesammen :P
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 14 2012 11:38am
Løste problemet selv, det hjælper åbenbart at hente klienten igen og gendownload.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll