d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Gstop åben I Nat? > Diablo 3 Release
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 09:14am
Hey drenge, ved i om GameStop i Odense har åbent til Diablo III release til midnat?
Ellers hvordan finder jeg ud af det?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:16am
Ser umiddelbart ikke ud til de skriver noget på deres hjemmeside omkring det :)
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 09:17am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 04:16pm)
Ser umiddelbart ikke ud til de skriver noget på deres hjemmeside omkring det :)


Lorte shop :-/
Så må jeg jo slippe de ekstra 100 kr. og købe det på Battle.net
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:18am
Quote (Legendsarmy @ May 14 2012 05:17pm)
Lorte shop :-/
Så må jeg jo slippe de ekstra 100 kr. og købe det på Battle.net


Så vidt jeg ved har blockbuster åben :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 09:30am
Quote (TheAngel @ 14 May 2012 17:18)
Så vidt jeg ved har blockbuster åben :)


Yeah blockbuster FTW!
+ T-shirt til mig, PLEASE !
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 14 2012 09:35am
Quote (ZwiX @ 14 May 2012 17:30)
Yeah blockbuster FTW!
+ T-shirt til mig, PLEASE !


:rofl:
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 09:54am
Quote (ZwiX @ May 14 2012 04:30pm)
Yeah blockbuster FTW!
+ T-shirt til mig, PLEASE !


Får man en T-shirt med? :D
eller er det bare geekish-ved-siden-af-køb? :rofl:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:56am
Quote (Legendsarmy @ May 14 2012 05:54pm)
Får man en T-shirt med? :D
eller er det bare geekish-ved-siden-af-køb?  :rofl:


Tror det noget man kan vinde O.o
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 10:13am
Quote (Legendsarmy @ 14 May 2012 17:54)
Får man en T-shirt med? :D
eller er det bare geekish-ved-siden-af-køb?  :rofl:


Vind en fed Diablo 3 T-shirt
Vi trækker lod om 5 fede Diablo 3 T-shirts i hver butik kl. 00.00 til midnatsåbningen. Mød op i din lokale Blockbuster lidt i tolv og udfyld en kupon for at deltage. Man skal befinde sig i butikken for at være med i lodtrækningen.

- Jeg skal have 2 kopier og Ikast er satme lille så chancen er stor :)




This post was edited by ZwiX on May 14 2012 10:18am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 10:14am
Quote (ZwiX @ May 14 2012 06:13pm)
Vind en fed Diablo 3 T-shirt
Vi trækker lod om 5 fede Diablo 3 T-shirts i hver butik kl. 00.00 til midnatsåbningen. Mød op i din lokale Blockbuster lidt i tolv og udfyld en kupon for at deltage. Man skal befinde sig i butikken for at være med i lodtrækningen.

- Jeg skal have 2 kopier og Ikast er satme lille så chancen er stor :)

http://www.blockbuster.dk/media/wysiwyg/Kampagner/Diablo-3-midnatsaabent.jpg


Kommer du ikke til at vente længe, inden den her lodtrækning? O.o
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll