Vi har været så uheldig at være ramt af et afbud af vores monk til vores d3 team, derfor søger vi nu en ny!
Vores plan er at spille 24 efter release, få en smule søvn, for derefter at gå igang igen!
Hvad vi forventer af dig:
- Være klar kl 00:01
- Spille Monk
- kunne spille 24 timer efter release, derefter 10-18 timer dagene efter, alt efter hvad vi bliver enige om.
- være mellem 20-29
Vi har et godt forhold mellem team medlemmerne, med højt homør, fis og ballade samt seriøsitet når situationerne forlanger det. Ydermere forventer vi at loot bliver fordelt alt efter hvem der har mest brug for det, samt hvad der gavnet holdet mest.
PM mig hvis du er interesseret!
