d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Team > Sidste Mand Søges
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 874
Joined: Feb 23 2011
Gold: 4,694.00
May 13 2012 02:25pm
Vi har været så uheldig at være ramt af et afbud af vores monk til vores d3 team, derfor søger vi nu en ny!
Vores plan er at spille 24 efter release, få en smule søvn, for derefter at gå igang igen!

Hvad vi forventer af dig:
- Være klar kl 00:01
- Spille Monk
- kunne spille 24 timer efter release, derefter 10-18 timer dagene efter, alt efter hvad vi bliver enige om.
- være mellem 20-29

Vi har et godt forhold mellem team medlemmerne, med højt homør, fis og ballade samt seriøsitet når situationerne forlanger det. Ydermere forventer vi at loot bliver fordelt alt efter hvem der har mest brug for det, samt hvad der gavnet holdet mest.

PM mig hvis du er interesseret! :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 02:36pm
Synes det fedt at folk forventer folk skal være klar PRÆCIS!!! kl 00:01, da det er der gamet først kommer ud xD
Giv lige folk en lille chance for at hente deres spil og faktisk installere det/aktivere det.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 13 2012 02:37pm
Quote (TheAngel @ 13 May 2012 21:36)
Synes det fedt at folk forventer folk skal være klar PRÆCIS!!! kl 00:01, da det er der gamet først kommer ud xD
Giv lige folk en lille chance for at hente deres spil og faktisk installere det/aktivere det.


Digital udgave ! mindre affald 4tw !
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
May 13 2012 02:38pm
Nu er det sådan at vi kan installere spillet imorgen fra kl 18:00
Så ja det kan godt forventes at folk er klar 00:01

Så kom frisk folkens, vi har et epic team !
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 02:38pm
Quote (Slave @ May 13 2012 10:37pm)
Digital udgave ! mindre affald 4tw !


True, men man skal vel nå at aktivere det også? :p
Og det altså ikke alle som får digitalt, nogle skal faktisk hente spillet først ^^
Member
Posts: 874
Joined: Feb 23 2011
Gold: 4,694.00
May 13 2012 02:42pm
Quote (TheAngel @ 13 May 2012 22:38)
True, men man skal vel nå at aktivere det også? :p
Og det altså ikke alle som får digitalt, nogle skal faktisk hente spillet først ^^


Det er også fair nok, dog ville det være dumt at have 3 spillere der er klar kl 00:01, som så skal vente på en 4 først kommer hjem og skal installerer spillet :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 13 2012 02:49pm
I har måske en mand i mig, kommer med svar i morgen, kommer an på frihed på arbejdet :)
Member
Posts: 874
Joined: Feb 23 2011
Gold: 4,694.00
May 14 2012 08:50am
Mangler stadig en MONK! :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:04am
Quote (Azrul @ May 14 2012 04:50pm)
Mangler stadig en MONK! :)


Jeg har lige fået en monk på mit team, jelly? B)

This post was edited by TheAngel on May 14 2012 09:04am
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 09:43am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:04pm)
Jeg har lige fået en monk på mit team, jelly? B)


min monk ligger og sover på min seng . woooot :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll