d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger Et Navn På Et Gammelt Spil > Please Hjælp ! :d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 12 2012 03:25pm
Hey !

jeg gik og tænkte på et meget gammelt spil jeg spillede da jeg var barn.
men kender ikke navnet og har ikke set det siden jeg spillede det..
det er nok 10 år siden jeg spillede det.


Det lidt age of empire stil.
man byggede farme og gamle ting.

så skulle man bygge små stiger var "workers" kunne køre fra farm til farm osv.. man skulle høste en masse ting.

det var 2D og så meget gammelt ud... hmmm
Member
Posts: 13,585
Joined: Aug 29 2007
Gold: 986.00
May 12 2012 03:33pm
den gang du var barn :D ? du er fra 91

ved ikke hvad spil det er
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 12 2012 03:57pm
Quote (ADHD @ 12 May 2012 23:33)
den gang du var barn :D ?  du er fra 91

ved ikke hvad spil det er


ved ikke hvad årstal du lever i men ville ikke vurdere en på 21 år til at være et barn
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 12 2012 05:02pm
Quote (eLmasten @ 12 May 2012 23:25)
Hey !

jeg gik og tænkte på et meget gammelt spil jeg spillede da jeg var barn.
men kender ikke navnet og har ikke set det siden jeg spillede det..
det er nok 10 år siden jeg spillede det.


Det lidt age of empire stil.
man byggede farme og gamle ting.

så skulle man bygge små stiger var "workers" kunne køre fra farm til farm osv.. man skulle høste en masse ting.

det var 2D og så meget gammelt ud... hmmm


Lyder som noget Settlers, hvis du da med stiger mener stier. :p
Workers skulle i hvert fald følge dem i de gamle spil, og der var masser at høste, så det er et godt bud imo. Der er vildt mange spil, though, så hvilket du lige tænker på kan jeg ikke sige.

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 13 2012 04:52am
rise of nations er sikkert for nyt.. :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 13 2012 01:30pm
Quote (ADHD @ May 12 2012 10:33pm)
den gang du var barn :D ?  du er fra 91

ved ikke hvad spil det er


lol du kun 2 år ældre end mig :b come on.

Quote (LazyDazy @ May 13 2012 11:52am)
rise of nations er sikkert for nyt.. :)


yeah :(

Quote (Koreegahn @ May 13 2012 09:35am)

Quote (Grandebedte @ May 13 2012 12:02am)
Lyder som noget Settlers, hvis du da med stiger mener stier. :p
Workers skulle i hvert fald følge dem i de gamle spil, og der var masser at høste, så det er et godt bud imo. Der er vildt mange spil, though, så hvilket du lige tænker på kan jeg ikke sige.

http://settlers2.net/forum-rttr/s2_old_change01.jpg


det kunne godt ligne lidt de 2 spil, men det er stadig ikke helt det.

tror man også høstede tobak osv.

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 13 2012 01:33pm
Quote (eLmasten @ 13 May 2012 21:30)
lol du kun 2 år ældre end mig :b come on.



yeah :(




det kunne godt ligne lidt de 2 spil, men det er stadig ikke helt det.

tror man også høstede tobak osv.


Oh, det er måske det første Civilization så. Det er dog turn based.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sid_Meier%27s_Colonization

Men det kunne stadig også godt være Settlers. Der er mange spil, og de laver dem endnu. :p

Kan du uddybe lidt hvad det gik ud på/hvordan grafikken og gameplayet var osv.?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 13 2012 01:36pm
Quote (Grandebedte @ May 13 2012 08:33pm)
Oh, det er måske det første Civilization så. Det er dog turn based.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sid_Meiers_Colonization

Men det kunne stadig også godt være Settlers. Der er mange spil, og de laver dem endnu. :p

Kan du uddybe lidt hvad det gik ud på/hvordan grafikken og gameplayet var osv.?


menes at spillet var meget firkantet..
det var single player tror jeg.

kan bare huske man havde workers i heste vogne som kørte på de stiger man nu havde.. og så hentede de tobak..
altså det er virkelig lidt jeg kan huske.. men det ser bare ikke ligeså flot ud som Settlers...
samme grafik som warcraft 1 måske :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 01:48pm
lidt ligesom red alert?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll