Quote (ADHD @ May 12 2012 10:33pm)
den gang du var barn

? du er fra 91
ved ikke hvad spil det er
lol du kun 2 år ældre end mig :b come on.
Quote (LazyDazy @ May 13 2012 11:52am)
rise of nations er sikkert for nyt..

yeah

Quote (Koreegahn @ May 13 2012 09:35am)
Quote (Grandebedte @ May 13 2012 12:02am)
Lyder som noget Settlers, hvis du da med stiger mener stier.

Workers skulle i hvert fald følge dem i de gamle spil, og der var masser at høste, så det er et godt bud imo. Der er vildt mange spil, though, så hvilket du lige tænker på kan jeg ikke sige.
http://settlers2.net/forum-rttr/s2_old_change01.jpg
det kunne godt ligne lidt de 2 spil, men det er stadig ikke helt det.
tror man også høstede tobak osv.