d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Headset - Hvad Skal Jeg Købe? > Diablo 3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 12 2012 07:08am
Hey drenge, tiden nærmer sig "non-stop gaming 24/7/365" eftersom D3 kommer, så for at bibeholde lidt socialt liv vil jeg snakke med drengene (der også spiller d3) på VT/TS/Skype...
Well mit headset virker ikke mere så skal ud og købe et nyt, men hvad skal jeg købe for at få fornuftig kvalitet til en fornuftig sum penge? :-)
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
May 12 2012 07:11am
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 12 2012 07:22am
Quote (Semig0d @ May 12 2012 02:11pm)


Ville foretrække lidt billigere :I

EDIT: Minder mig om jeg har en 50% coupon code til logitech, skulle jeg købe g35?

This post was edited by Legendsarmy on May 12 2012 07:46am
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 12 2012 07:46am
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498680

er jeg fan af . det er også lidt billigere.
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 12 2012 07:59am
Quote (Bjerre @ May 12 2012 02:46pm)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498680

er jeg fan af . det er også lidt billigere.


Ville G930 være bedre eller er den eneste forskel trådløs?
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 12 2012 08:08am
Quote (Legendsarmy @ May 12 2012 01:59pm)
Ville G930 være bedre eller er den eneste forskel trådløs?


er ikke sikker. men det ser ud til på spec at der er lidt forskel . men trådløs er bare træls efter min mening. =)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
May 12 2012 08:18am
Quote (Legendsarmy @ May 12 2012 02:22pm)
Ville foretrække lidt billigere :I

EDIT: Minder mig om jeg har en 50% coupon code til logitech, skulle jeg købe g35?


Det har jeg og det er et dejligt headset! Og det ville jo passe perfekt med de 50% :D
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 12 2012 08:23am
Quote (berens @ May 12 2012 03:18pm)
Det har jeg og det er et dejligt headset! Og det ville jo passe perfekt med de 50% :D


Lige præcis... Fik koden fordi mit anlæg gik i stykker og de ikke kunne fikse det eller give et nyt :(, men der er jo ikke noget der er dårligt uden at være godt for noget :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll