☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Headset - Hvad Skal Jeg Købe? > Diablo 3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 186
Replies: 7
Track Topic
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#1
May 12 2012 07:08am
Hey drenge, tiden nærmer sig "non-stop gaming 24/7/365" eftersom D3 kommer, så for at bibeholde lidt socialt liv vil jeg snakke med drengene (der også spiller d3) på VT/TS/Skype...
Well mit headset virker ikke mere så skal ud og købe et nyt, men hvad skal jeg købe for at få fornuftig kvalitet til en fornuftig sum penge? :-)
Semig0d
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold
:
1,960.00
#2
May 12 2012 07:11am
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971
Det er jeg stor fan af =)
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#3
May 12 2012 07:22am
Quote (Semig0d @ May 12 2012 02:11pm)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=416971
Det er jeg stor fan af =)
Ville foretrække lidt billigere :I
EDIT: Minder mig om jeg har en 50% coupon code til logitech, skulle jeg købe g35?
This post was edited by Legendsarmy on May 12 2012 07:46am
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#4
May 12 2012 07:46am
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498680
er jeg fan af . det er også lidt billigere.
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#5
May 12 2012 07:59am
Quote (Bjerre @ May 12 2012 02:46pm)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498680
er jeg fan af . det er også lidt billigere.
Ville G930 være bedre eller er den eneste forskel trådløs?
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#6
May 12 2012 08:08am
Quote (Legendsarmy @ May 12 2012 01:59pm)
Ville G930 være bedre eller er den eneste forskel trådløs?
er ikke sikker. men det ser ud til på spec at der er lidt forskel . men trådløs er bare træls efter min mening. =)
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,243.41
#7
May 12 2012 08:18am
Quote (Legendsarmy @ May 12 2012 02:22pm)
Ville foretrække lidt billigere :I
EDIT: Minder mig om jeg har en 50% coupon code til logitech, skulle jeg købe g35?
Det har jeg og det er et dejligt headset! Og det ville jo passe perfekt med de 50%
Legendsarmy
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
3,433.00
#8
May 12 2012 08:23am
Quote (berens @ May 12 2012 03:18pm)
Det har jeg og det er et dejligt headset! Og det ville jo passe perfekt med de 50%
Lige præcis... Fik koden fordi mit anlæg gik i stykker og de ikke kunne fikse det eller give et nyt :(, men der er jo ikke noget der er dårligt uden at være godt for noget
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact