d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tak Blizzard For At Lukke Mit Acc > I 14 Dage.. Starcraft 2
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 10 2012 09:56am
lol.

så jeg åbenbart blevet beskyldt for hacks i starcraft 2... vidste jeg ikke engang der var..

det vel et kompliment?

GG 14 dage og har gjort intet end at spille som en på masters niveau.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 10 2012 02:48pm
lol. nice nok
styr dine skills lidt næste gang så.

Nyd noget juice i mellemtiden
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 10 2012 02:52pm
Quote (LOLouis @ May 10 2012 09:48pm)
lol. nice nok
styr dine skills lidt næste gang så.

Nyd noget juice i mellemtiden
http://worldtruth.tv/wp-content/uploads/2012/01/orange-juice.jpg


hehe ty mate, downloader lige billedet.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 10 2012 03:24pm
Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg har svært ved at forestille mig at Blizzard ville lukke en konto på så tyndt et grundlag.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 10 2012 03:33pm
Quote (Molle_fkk @ 10 May 2012 22:24)
Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg har svært ved at forestille mig at Blizzard ville lukke en konto på så tyndt et grundlag.


de lukker mange accounts, hvis de tror der er noget galt, men man kan altid få dem genåbnet ved at ringe, Jeg fik engang lukket 4 af mine 5 wow accounts for at bruge samme visa kort på dem alle, de trode der var noget svindel ved det ringede og 5 mins efter var alle åben igen.

Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 10 2012 04:27pm
Quote (Slave @ May 10 2012 11:33pm)
de lukker mange accounts, hvis de tror der er noget galt, men man kan altid få dem genåbnet ved at ringe, Jeg fik engang lukket 4 af mine 5 wow accounts for at bruge samme visa kort på dem alle, de trode der var noget svindel ved det ringede og 5 mins efter var alle åben igen.


Det virker også en anelse mere fornuftigt, da de har et reelt grundlag for mistanke om svindel der. Det synes jeg virkelig ikke at "Han er sådan pænt god til det der spil" er.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 10 2012 05:07pm
jeg er blevet lukket i 14 dage pga jeg har leavet mange games i Match making.. lol :D
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 10 2012 05:16pm
Quote (eLmasten @ May 10 2012 11:07pm)
jeg er blevet lukket i 14 dage pga jeg har leavet mange games i Match making.. lol :D


underforstået de lukker dig fordi du er Geek og kan lide deres spil... FAIL ! :bonk:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 10 2012 05:49pm
Quote (Bjerre @ May 11 2012 12:16am)
underforstået de lukker dig fordi du er Geek og kan lide deres spil... FAIL ! :bonk:


idd lol
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 10 2012 11:03pm
hvis det fordi du er en rage noob quiter, så er det vel okay.. :D
så har du fået dig en lærestreg..
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll