d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Billige Fladskærms Tv? > 59/60 Tommer
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 10 2012 08:54am
Hej drenge, står og leder efter det billigste 59/60 tommer TV jeg kan finde..
Har PT. fundet et 59" til 7389 og der er lagt fragt oveni

Nogen her der kan finde et billigere (vil helst have 60", men 59 er og okay hvis det er meget billigere)?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 10 2012 08:59am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 10 2012 09:04am
Du får sku ikke det bedste billedekvalitet med det budget..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 10 2012 09:05am
Quote (ZwiX @ May 10 2012 03:59pm)


Ja, det var også den jeg fandt, men det er bare til min papfars klub så det behøves ikke være det helt vilde :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 10 2012 09:14am
Quote (Legendsarmy @ 10 May 2012 17:05)
Ja, det var også den jeg fandt, men det er bare til min papfars klub så det behøves ikke være det helt vilde :P


Orh ja så er kvaliteten ikke det vigtigeste.
Prøv evt DBA.dk eller Hardware-online.dk
Tit kan man lave et røverkøb på sådan sager.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 10 2012 09:15am
Quote (ZwiX @ 10 May 2012 16:14)
Orh ja så er kvaliteten ikke det vigtigeste.
Prøv evt DBA.dk eller Hardware-online.dk
Tit kan man lave etrøverkøbpå sådan sager.


:P

This post was edited by Slave on May 10 2012 09:15am
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 09:29am
har et du kan komme til odense og hente for 5k. Det er 60 tommer.
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 10 2012 09:39am
Quote (Slotmachine @ May 10 2012 04:29pm)
har et du kan komme til odense og hente for 5k. Det er 60 tommer.


Hvad mærke er det, har du billede af det og har du kvittering på det?
Så vil jeg lige forhøre ham om han kan bruge sådan et ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll