☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Sig Mig Et Godt Online Spil (gratis)
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 675
Replies: 28
Track Topic
Slotmachine
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#1
May 8 2012 08:51am
post it bby!
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#2
May 8 2012 09:26am
Har aldrig fået spillet det så meget, men realm of the mad god.
http://www.realmofthemadgod.com/
Ellers så er det her for nice. Dog ikke online.
http://www.extrude.se/speldemo/tigerstuds/spel.html
edit.
Og selvfølgelig skal du også spille bgo
http://www.boardgame-online.com/
This post was edited by LOLouis on May 8 2012 09:27am
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#3
May 8 2012 09:36am
League of Legends er ret godt hvis du spørger mig.
http://eune.leagueoflegends.com/
Slotmachine
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#4
May 8 2012 09:43am
Quote (Whyred @ May 8 2012 05:36pm)
League of Legends er ret godt hvis du spørger mig.
http://eune.leagueoflegends.com/
er det, det så kaldte LOL?
Molle_fkk
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold
:
2.00
#5
May 8 2012 09:44am
Quote (Slotmachine @ May 8 2012 05:43pm)
er det, det så kaldte LOL?
Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#6
May 8 2012 09:47am
Quote (Molle_fkk @ 8 May 2012 16:44)
Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.
og hvis man ikke kan det skal man bare skynde sig ind på eu west hvor folk snakker et sprong man kan forstå
burningbenny
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold
:
4,790.99
#7
May 8 2012 09:50am
heroes of newerth, samme genre som league of legends bare bedre efter min mening
Molle_fkk
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold
:
2.00
#8
May 8 2012 09:50am
Quote (Slave @ May 8 2012 05:47pm)
og hvis man ikke kan det skal man bare skynde sig ind på eu west hvor folk snakker et sprong man kan forstå
Ja, det er også en mulighed. Hvis ikke det var så dyrt ville jeg helt klart skifte...
Slotmachine
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#9
May 8 2012 09:52am
Quote (Molle_fkk @ May 8 2012 05:44pm)
Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.
okay tak
tror jeg prøver det!
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#10
May 8 2012 10:07am
Quote (Molle_fkk @ 8 May 2012 16:50)
Ja, det er også en mulighed. Hvis ikke det var så dyrt ville jeg helt klart skifte...
hehe det var gratis den gang jeg skiftede men som ny bruger kan man bare lave sin account på eu west til at starte med
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact