d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sig Mig Et Godt Online Spil (gratis)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 08:51am
post it bby! :P
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 8 2012 09:26am
Har aldrig fået spillet det så meget, men realm of the mad god.
http://www.realmofthemadgod.com/


Ellers så er det her for nice. Dog ikke online.
http://www.extrude.se/speldemo/tigerstuds/spel.html

edit.
Og selvfølgelig skal du også spille bgo
http://www.boardgame-online.com/

This post was edited by LOLouis on May 8 2012 09:27am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 8 2012 09:36am
League of Legends er ret godt hvis du spørger mig.

http://eune.leagueoflegends.com/
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 09:43am
Quote (Whyred @ May 8 2012 05:36pm)
League of Legends er ret godt hvis du spørger mig.

http://eune.leagueoflegends.com/


er det, det så kaldte LOL?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 8 2012 09:44am
Quote (Slotmachine @ May 8 2012 05:43pm)
er det, det så kaldte LOL?


Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 09:47am
Quote (Molle_fkk @ 8 May 2012 16:44)
Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.


og hvis man ikke kan det skal man bare skynde sig ind på eu west hvor folk snakker et sprong man kan forstå :)
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
May 8 2012 09:50am
heroes of newerth, samme genre som league of legends bare bedre efter min mening :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 8 2012 09:50am
Quote (Slave @ May 8 2012 05:47pm)
og hvis man ikke kan det skal man bare skynde sig ind på eu west hvor folk snakker et sprong man kan forstå :)


Ja, det er også en mulighed. Hvis ikke det var så dyrt ville jeg helt klart skifte...
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 09:52am
Quote (Molle_fkk @ May 8 2012 05:44pm)
Ja. Super godt spil hvis man kan klare et par rasende russere i ny og næ.


okay tak :) tror jeg prøver det!
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 10:07am
Quote (Molle_fkk @ 8 May 2012 16:50)
Ja, det er også en mulighed. Hvis ikke det var så dyrt ville jeg helt klart skifte...


hehe det var gratis den gang jeg skiftede men som ny bruger kan man bare lave sin account på eu west til at starte med :)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll