d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Udgivelsesdag > Nu Bliver Jeg Helt I Tvivl
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 958
Joined: Oct 7 2004
Gold: 0.00
May 8 2012 01:14am
Hey...

Jeg ved godt at release er den 15, men et det natten mellem mandag den 14 ot tirsdag den 15 det går live? klokken 00:01, gælder det også dansk tid, eller er det UK tid så jeg først kan komme igang kl 01:01?
Member
Posts: 15,065
Joined: Mar 9 2010
Gold: 3,260.00
May 8 2012 01:18am
ja! 15/5 kl 00:01 kan du hente det hvis du har bestilt det ved blockbuster. ^_^

This post was edited by Gorillaz1 on May 8 2012 01:19am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 03:14am
natten mellem mandag og tirsdag.
kl 00:01
færdig bum.
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 9 2012 12:25pm
^^
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 12:31pm
Har bestilt det hos Coolshop! :) Håber det kommer den d. 15 !
Member
Posts: 958
Joined: Oct 7 2004
Gold: 0.00
May 10 2012 02:03am
Jeg har også bestilt hos Coolshop i digital udgave, jeg har downloadet installeren, så jeg mangler bare at installere.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll