Quote (Slave @ 8 May 2012 14:42)
Og hvis man er god til det... Altså top 5 spiller så er det også det spil med flest penge i , hvis man da ikke regner hazza spil med
Jeg syntes det svære bare det er sjovere at spectate end at spille
solo er spilelt kedeligt, men med venner er LoL sgu noget af det sjoveste..

Quote (TheAngel @ 8 May 2012 14:57)
15/5, der slutter mit liv også lige i et par dage

prøv GW2 når den udkommer, så tør jeg i hvert fald sige mit liv slutter.,. !