d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger 1 Gamer Til D3
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 7 2012 03:31pm
Som så mange andre skal jeg spille Diablo3 fra sekundet det er ude, men i den forbindelse mangler jeg nogle gutter der går no-life mode 1 uges tid som jeg kan spille med. For mig bliver det en afslappet oplevelse på softcore uden forsøg på diverse world firsts, men derfor bliver det stadig en uge hvor jeg udover at game kun skal spise og sove. Jeg satser på vi når level 60 og som minimum har gennemført Hell inden der er gået 1 uge.

Her er lidt krav hvis det har interesse, at game på "mit" hold:

- Du har fri fra den virkelige verden i ca. 1 uge.
- Foretrækker folk over 20 år.
- Du har selvfølgelig en god mikrofon og lyder som Jørgen Leth. ;)
- Hvis du har haft beta adgang er det selvfølgelig et plus.
- Du skal have adgang til spillet d. 15 kl 00.01

Skriv hvis det lyder som noget for dig. Bare husk det bliver i et normalt tempo bare med rigtig mange timers Diablo hver eneste dag i ca. 1 uge.

Teamet so far:

hattemager - Barbarian
Devilrance - Demon Hunter
Heaviside - Wizard
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
May 7 2012 03:41pm
Jeg er selvfølgelig på fodbold tur når det kommer ud, ellers havde jeg været frisk ^_^
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 7 2012 03:48pm
Hehe too bad :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 04:11pm
jeg er 20.
har taget ferie fra mit arbejde fra mandag til søndag.

har god mic og har tiden...

jeg går no life mode... ( er asiat )

jeg skal spille Witch doctor.
har spillet betaen fuldt ud på alle chars.

eneste problem er, at jeg skal have Collectors edition. så jeg kan ikke være klar kl 00:01 da jeg skal hente spillet i gamestop.. men står i kø så jeg bliver nr 1 det er 100%
og så bor jeg tæt på, så går ikke ud fra der går så længe.

sover nok 5-10 timer inden release så jeg kan game 15-20 timer fra udgivnings tidspunktet.

-pm hvis det frister.
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 7 2012 04:18pm
Det frister da, men vi skal bruge en person som kan game fra kl 00.01. Ikke fedt vi sidder 3 personer og venter på den sidste. :(

Fix digital version og få CE med posten dagen efter og vi kan snakke sammen. :)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 7 2012 04:24pm
Quote (FedendeSvane @ 7 May 2012 23:18)
Det frister da, men vi skal bruge en person som kan game fra kl 00.01. Ikke fedt vi sidder 3 personer og venter på den sidste. :(

Fix digital version og få CE med posten dagen efter og vi kan snakke sammen. :)


Har ikke sat mig helt ind i det, men hvor står det at release er kl.00.01 dansk tid? Har de ikke sagt noget med når serverne er oppe d. 15.?

Som sagt ved jeg ikke så meget om release, men går ud fra at blizzard går efter et globalt release? Hvilket vil sige at det i hvert fald ikke udkommer før en 8-tiden, da det tidligere end ~8 stadig er d. 14. amerikansk tid.
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 7 2012 04:28pm
Quote (Sunline @ May 7 2012 11:24pm)
Har ikke sat mig helt ind i det, men hvor står det at release er kl.00.01 dansk tid? Har de ikke sagt noget med når serverne er oppe d. 15.?

Som sagt ved jeg ikke så meget om release, men går ud fra at blizzard går efter et globalt release? Hvilket vil sige at det i hvert fald ikke udkommer før en 8-tiden, da det tidligere end ~8 stadig er d. 14. amerikansk tid.


Det udkommer d. 15 maj 00.01 dansk tid.

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 7 2012 04:37pm
Er det stadig muligt at prøve betaen :i ?
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 7 2012 04:38pm
Quote (FedendeSvane @ 7 May 2012 23:28)
Det udkommer d. 15 maj 00.01 dansk tid.


fair nok, kilde? Det eneste jeg har set er det her:

http://us.battle.net/d3/en/blog/4612389/Diablo%5FIII%5FLaunching%5FMay%5F15%5F%E2%80%93%5FDigital%5FPre-Sales%5FNOW%5FOPEN-3%5F15%5F2012

Quote
Diablo III Launching May 15 – Digital Pre-Sales NOW OPEN
by Blizzard Entertainment Mar 15, 2012 6:00 AM PDT 2294

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012, and you can be ready to play the minute the servers go live by pre-purchasing the game digitally on Battle.net today.

Beginning May 15, players around the world will be able to return to Tristram to discover the dark secrets of a fallen star and begin their quest to save Sanctuary from the impending demonic invasion. To secure your place as a barbarian, monk, demon hunter, witch doctor, or wizard right now, simply log in to your Battle.net account, and then purchase and download* Diablo III, and you’ll be ready to play when the game launches.

World of Warcraft players interested in getting Diablo III for free can still get in on the World of Warcraft Annual Pass, but the promotion will be ending at 12:01 a.m. PDT on May 1, 2012. When you sign up for the Annual Pass and make a 1-year commitment to World of Warcraft, you’ll receive a free digital copy of Diablo III, an exclusive World of Warcraft in-game mount (Tyrael's Charger), as well as access to the upcoming World of Warcraft: Mists of Pandaria beta test. Learn more at the Annual Pass signup page.

For more details on the May 15 release of Diablo III, be sure to hit the official press release, or head to our new Diablo III game page to learn more about the game and pre-purchase your digital copy.

*When you pre-purchase Diablo III, you will be able to download an encrypted version of the game that will be unlocked upon release on May 15.




Quote (ZwiX @ 7 May 2012 23:37)
Er det stadig muligt at prøve betaen :i ?

Mener de lukkede det d 1. maj :(

This post was edited by Sunline on May 7 2012 04:38pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 7 2012 04:40pm
Quote (Sunline @ 8 May 2012 00:38)
Mener de lukkede det d 1. maj :(


Øv ;S
Havde ellers lige i tankerne at give det en chance.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll