Nu foreslog en af drengene i det der spam-topic jo, at vi snakkede om sommeren, og det er da en fin idé.
Personligt starter min ferie lige før juli, og så begynder jeg først igen engang i slutningen af august/starten af septemper (medmindre jeg scorer nogen reeksamner

). Jeg aner ikke om jeg skal ud og rejse, men hvad med jer? Er der folk på jsp med interessante sommerferieplaner, som de vil dele ud af?
Jeg skal spille D3, for jeg har valgt ikke at købe det før jeg har tid til at spille det.
