d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sommerferie
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 7 2012 12:23pm
Nu foreslog en af drengene i det der spam-topic jo, at vi snakkede om sommeren, og det er da en fin idé.

Personligt starter min ferie lige før juli, og så begynder jeg først igen engang i slutningen af august/starten af septemper (medmindre jeg scorer nogen reeksamner <_< ). Jeg aner ikke om jeg skal ud og rejse, men hvad med jer? Er der folk på jsp med interessante sommerferieplaner, som de vil dele ud af?

Jeg skal spille D3, for jeg har valgt ikke at købe det før jeg har tid til at spille det. :(
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:27pm
2 uger til New york og florida en uge i hver by :love:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 12:27pm
Sommerplaner har jeg mange af. Hvor meget der bliver først ud i virkeligheden ved jeg ikke.
Roskilde og en masse andet musik er i hvertfald sikkert. K-town og Bike Wars skal selvfølgelig også opleves.
En cykeltur på tallbikes med nogle mates er også på tegnebrættet.
Noget vandretur, nok til sverige som sidste år.
Og så lige en uges daller i Barcalona med familien.
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 7 2012 12:40pm
Quote (Grandebedte @ May 7 2012 08:23pm)
Nu foreslog en af drengene i det der spam-topic jo, at vi snakkede om sommeren, og det er da en fin idé.

Personligt starter min ferie lige før juli, og så begynder jeg først igen engang i slutningen af august/starten af septemper (medmindre jeg scorer nogen reeksamner <_< ). Jeg aner ikke om jeg skal ud og rejse, men hvad med jer? Er der folk på jsp med interessante sommerferieplaner, som de vil dele ud af?

Jeg skal spille D3, for jeg har valgt ikke at købe det før jeg har tid til at spille det. :(




This post was edited by Historyx on May 7 2012 12:41pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:42pm
Quote (Historyx @ 7 May 2012 20:40)
http://s3-ec.buzzfed.com/static/imagebuzz/web04/2010/12/13/16/i-dont-care-21200-1292276979-0.jpg


bare fordi du ikke skal ud og rejse <_<
synes det er godt topic
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 7 2012 12:44pm
Quote (IAcid @ May 7 2012 08:42pm)
bare fordi du ikke skal ud og rejse  <_<
synes det er godt topic




This post was edited by Historyx on May 7 2012 12:47pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:51pm
Quote (Historyx @ 7 May 2012 20:44)
http://static.someecards.com/someecards/usercards/1324237035825_2088873.png


nogen bliver bare aldrig voksne gå nu væk med alle jeres spam posts ^_^
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 7 2012 12:54pm
Quote (IAcid @ May 7 2012 08:51pm)
nogen bliver bare aldrig voksne gå nu væk med alle jeres spam posts  ^_^




This post was edited by Historyx on May 7 2012 12:55pm
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 01:32pm
skal til nordindien i 1.5 måneder. Packpacking tur rundt omkring med 2 venner, så det bliver for NICE
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 01:33pm
Quote (exiter_dk @ 7 May 2012 21:32)
skal til nordindien i 1.5 måneder. Packpacking tur rundt omkring med 2 venner, så det bliver for NICE


Ikke dårlig du.
Tag mig med
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll