d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Krævende Spil
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 6 2012 07:19am
Hvad er det mest krævende spil, som i kan komme på ?
Jeg tænker lidt Battlefield 3..
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 07:38am
hvordan krævende ? for din pc eller for dig?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 6 2012 07:49am
Quote (Slave @ May 6 2012 02:38pm)
hvordan krævende ? for din pc eller for dig?


For min pc..
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 07:59am
har ikke prøvet battelfield 3 så det kan jeg ikke snakke så meget om men swtor er det eneste spil jeg har prøvet hvor min pc slet ikke kunne følge med.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 6 2012 08:18am
Quote (Slave @ May 6 2012 02:59pm)
har ikke prøvet battelfield 3 så det kan jeg ikke snakke så meget om men swtor er det eneste spil jeg har prøvet hvor min pc slet ikke kunne følge med.


swtor ? hvad er det for et spil ?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 08:25am
Quote (JelleDK @ 6 May 2012 15:18)
swtor ? hvad er det for et spil ?


http://www.swtor.com/
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 6 2012 08:58am
BF3 er det spil pt som kræver mest af ens pc.

det er ikke mange pc'er som kan køre BF3 på fuld opløsning alt på ultra og så med 3D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 6 2012 08:59am
BF3, eller The Witcher 2.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
May 6 2012 12:05pm
Battlefield 3 uden tvivl..
Hvis du skal spille med decent fps (60fps), så skal du have et af de dyre kort. Her snakker vi 580 mindst..
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 6 2012 12:06pm
Skyrim på high tror jeg os æder en del men overall BF 3
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll