d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Tak.. > Angående Hackere..
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 6 2012 07:11am
hej her inde..
har lige været inde på min netbank. og set der er hævet over 2 beløb. 41.500 kr.
vil lige høre om det kan være en hacker.
eller en fejl inde i bank systemet.
har skrevet til min rådgiver, men er stadig lidt nervøs. da hun først kan svare imorgen...
og det blev hævet i mandags. :s

Mvh
Steffen.. :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
May 6 2012 07:15am
du får dine penge ligemeget hvad, så det kan være ligemeget om det er banken eller en hacker
Member
Posts: 576
Joined: Mar 13 2012
Gold: 1.00
Warn: 20%
May 6 2012 07:16am
Lyder mærkeligt

Har du dankort? evt laddet nogle se adgang osv etc..

ikke nødvendigvis en hacker. da han skulle bruge dit nem Id for at få adgang
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 6 2012 07:16am
Quote (Hore_to_the_t @ May 6 2012 02:15pm)
du får dine penge ligemeget hvad, så det kan være ligemeget om det er banken eller en hacker


okay, mange tak.. :)
Håber skam du har ret ^^

Quote (RiverCake @ May 6 2012 02:16pm)
Lyder mærkeligt

Har du dankort? evt laddet nogle se adgang osv etc..

ikke nødvendigvis en hacker. da han skulle bruge dit nem Id for at få adgang


ikk til den her konto.
det er min opsparingskonto. og den er aldrig blevet brugt før. kun når jeg har overførst et beløb til min lønkonto, vis jeg skulle have nyt anlæg eller computer og sådan..
men aldrig så store summer før.. :S

This post was edited by bettelap on May 6 2012 07:17am
Member
Posts: 28,802
Joined: Dec 15 2007
Gold: 0.69
May 6 2012 07:20am
Quote (Hore_to_the_t @ May 6 2012 02:15pm)
du får dine penge ligemeget hvad, så det kan være ligemeget om det er banken eller en hacker


Lige meget? Holy idiot, det er da rart at vide om det er en fejl, eller en hacker som har været inde (og som så kan gøre det igen ~~)
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 6 2012 07:20am
ring til banken som det første i morgen .
du får penge tilbage, det er sikkert. men det kan være mange ting..
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 6 2012 07:22am
Quote (Luckyprofile @ May 6 2012 02:20pm)
Lige meget? Holy idiot, det er da rart at vide om det er en fejl, eller en hacker som har været inde (og som så kan gøre det igen ~~)


nemlig, var / er bange for det kan ske igen. :)

Quote (Bjerre @ May 6 2012 02:20pm)
ring til banken som det første i morgen .
du får penge tilbage, det er sikkert. men det kan være mange ting..



min mor sidder i banken, så hun tjekker det imorgen. + min bank rådgiver tjekker også imorgen. :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 6 2012 07:30am
Du skal nok få dine penge igen, som de andre har sagt. Men hvad står der i hæveoversigten, det kan måske give dig et hint om hvem eller hvad der sket. Derefter får du lavet et nyt Dankort.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 07:36am
altså at hacke en bank sker ikke i den virkelige verden det er jo alt for nemt at følge pengene, og er man klog nok til at lave sådan et hack ved man også det - så det er nok bare en fejl fra bankens side
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 6 2012 07:41am
Quote (Slave @ 6 May 2012 14:36)
altså at hacke en bank sker ikke i den virkelige verden det er jo alt for nemt at følge pengene, og er man klog nok til at lave sådan et hack ved man også det - så det er nok bare en fejl fra bankens side



Det som der nok er tale om, hvis ikke det er en fejl fra bankens side, hvilket jeg tvivler på, er et misbrug af bettelaps dankort oplysninger. Det kan banken umiddelbart ikke forhindre. De kan sagtens spore pengene, men der er nok nærmere tale om at forbrug end at de har flyttet penge over på en anden konto.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll